قتل یک ستایش شش ساله دیگر این بار در نی ریز


 فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقی پس از ربودن دختر بچه شش ساله ای در شهرستان نی ریز او را به قتل رساند و دو گوشواره طلایش را به سرقت برد.

به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: در پی اعلام مفقود شدن دختر بچه شش ساله ای به نام 'ستایش - ع' در یكی از روستاهای اطراف شهرستان نی ریز، ماموران اقدام به تحقیق در این زمینه كردند.

وی افزود: با توجه به اینكه دختر بچه مفقود شده مقداری طلا به همراه داشته، ماموران با استعلام از طلافروشی ها متوجه شدند فردی پس از مراجعه به یكی از طلا فروشی ها اقدام به فروش دو عدد گوشواره به مبلع دو میلیون و 550 هزار ریال كرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، این فرد كه مردی 43 ساله به نام 'س- ط' بود در مدت كمتر از 12ساعت پس از وقوع جرم، شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه در یكی از روستاهای اطراف شهرستان نی ریز دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقاتی كه از این سارق به عمل آمد مشخص شد كه او در همسایگی خانواده دختربچه سكونت داشته و

هنگامی كه این دختر بچه از مهد كودك بازمی گشته با استفاده از یك دستگاه موتورسیكلت این كودك را ربوده و پس از انتقال به كوه های اطراف روستا به قتل رسانده و در همان مكان دفن كرده است.

گودرزی گفت: این سارق قاتل، علت قتل را سرقت گوشواره های طلای این دختربچه بیان كرد.
شهرستان نی ریز در فاصله 192كیلومتری شرق شیراز واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
سرود زیبای شهر نی ریز دل انگیز-اجرا گروه شعله نی ریزی