برانکو: نشان دادیم یک تیم قهرمان چطور بازی می‌کند/ جواب تعریف‌هایم را گرفتم


سرمربی پرسپولیس گفت: در همه بازی‌ها نشان داده‌ایم که استحقاق قهرمانی را داریم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشحالم برای کسب بردی که استحقاق آن را داشتیم و بازیکنان‌مان بازی بسیار درخشانی را انجام دادند. همچنین خوشحالم که این هواداران امروز برای روحیه دادن به تیم ما به ورزشگاه آمدند و ما را با خوشحالی راهی تعطیلات کردند.

سرمربی پرسپولیس گفت: همین طور سال نوی میلادی را به هموطنانم و تمام مسیحیان ایران و جهان تبریک می‌گویم.

برانکو در ادامه درباره تعطیلات یک ماهه لیگ گفت: هیچ چیزی قشنگ تر از این نیست که تعطیلات سال نو را با یک پیروزی شیرین شروع کنیم و کارمان را با امیدواری بیشتری پس از تعطیلات ادامه دهیم.

وی درباره میزان رضایت از تیمش هم در این بازی گفت: از کل تیم راضی‌ام. ما در تمام بخش‌ها مخصوصا در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم و فرصتی به حریف ندادیم. در میانه زمین هم به بازی مسلط بودیم و توپ‌های زیادی از حریف گرفتیم. تنها چیزی که ما کم داریم پاس های همراه با آرامش و دقت است که به مرور این نقص را هم برطرف می‌کنیم.

برانکو ادامه داد: امروز عالی بودیم و قهرمان نیم فصل را شکست دادیم. ما با این پیروزی و بازی خوب نشان دادیم و ثابت کردیم که استحقاق زیادی برای قهرمانی داریم. ما در تمام بازی‌ها عالی بوده‌ایم و محکم و سرعتی کار کرده‌ایم. این برد به ما انگیزه مضاعف و آرامش مضاعف می‌دهد تا با کیفیت بهتری به کار ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره اینکه آیا تیمش می تواند قهرمان لیگ برتر شود اظهار کرد: بعد از بازی ذوب آهن در دور رفت در حالی که قعر جدول بودیم گفتم که هدف مان قهرمانی است. ما مثل بقیه تیم‌ها حق داریم که برای قهرمانی بجنگیم و در این بازی نشان دادیم که استحقاقش را داریم.

وی درباره اینکه در نیم فصل بازیکنی را به تیمش اضافه خواهد کرد یا نه هم گفت: در حال حاضر به سختی می‌توان کسی را پیدا کرد که تیم را تقویت کند. بازیکنان زیادی در لیگ وجود دارد اما آن ها که کیفیت بسیار بالا دارند و قراردادهای سفت و محکمی هم با تیم‌هایشان دارند.

یه گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ همچنین در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: طبیعی است که خیلی خوشحال باشم چون بازیکنانم بازی بسیار خوبی را ارائه دادند. امروز نمایشی را ارائه دادیم که نشان می‌داد یک تیم قهرمان چطور باید بازی کند. امروز هم تماشاگران و هم شما خبرنگاران یک بازی خوب را تماشا کردید. در کنار آن ما با این پیروزی یک شادی بزرگ را به هوادارانمان دادیم چون تمام 90 دقیقه را با تمرکز بازی کردیم و با انگیزه بودیم. در تمام فازهای بازی درخشان بودیم.

او ادامه داد: بیشتر خوشحالی ما بابت این است که برابر تیم قهرمان نیم فصل پیروز شدیم. تمام تعاریف و تمجیدی که از تیمم کردم، جوابش را گرفتم. امیدوارم این برد آرامش بیشتری به بازیکنانم در ادامه فصل بدهد و این دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داریم. با این وصف ما می توانیم برابر قوی ترین تیم ها بازی کنیم.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره کم شدن ضریب اشتباهات تیمش و اینکه برخلاف طعنه های مطرح شده مبنی بر اینکه پرسپولیس تیم دوازدهم جدول است، این تیم خیلی خوب بازی کرد، گفت: همانطور که گفتم از بازی مان راضی هستم. به عنوان یک مربی بیشتر از این خوشحالم که بازی خوبی را ارائه دادیم چون در تمام بخش‌های بازی مطمئن بودیم و تقریبا بدون اشتباه بودیم. این یکبار دیگر ثابت کرد که ما مهم‌ترین بازی ها را با بهترین کیفیت ارائه می دهیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: البته درباره طعنه‌ها باید بگویم که همان زمان که دوازدهم جدول بودیم گفتم که می‌رویم برای قهرمانی. چون کار بازیکنان و پیشرفت آنها را دیدم و به این دلیل گفتم انتظار قهرمانی داریم.

وی درباره حضور تماشاگران در این دیدار بیان کرد: البته یکی از وظایف اصلی ما در کنار نتیجه‌گیری تعداد تماشاگر بیشتری را به ورزشگاه‌ها بکشانیم و این را فقط با بردهایمان می‌توانیم محقق کنیم. همان زمان که دوازدهم جدول بودیم، هواداران زیادی در تمرینات و بازی‌های ما حاضر می‌شدند و یک پرسپولیس مدرن را شاهد بودند که دوندگی زیادی داشت.

برانکو در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به صدرنشینی استقلال با پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان بیان کرد: آنچه که وظیفه من است، خوب کار کردن برای خودمان است. هدف ما از طریق ورزش جوانمردانه و یا نتیجه گرفتن این است که خودمان را بالا بکشیم.

او درباره تعطیلات نیم فصل و اینکه این مسئله به تیمش لطمه می‌زند یا نه، گفت: ما از این تعطیلات استفاده می‌کنیم که بهتر شویم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهتر از این باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
جواب شبکه کلمه در مورد مناظره به ماو ماجوابشان را دادیم