سکته‌کردن تماشاگرِ کنسرت «ماه‌وماهی» تکذیب شد


سکته‌کردن تماشاگرِ کنسرت «ماه‌وماهی» تکذیب شدتسنیم/ مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد خبر سکته قلبیِ تماشاگر کنسرت حجت اشرف‌زاده را رد کرد.
شب گذشته نخستین کنسرت حجت اشرف‌زاده در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. بیهوش‌شدن یکی از تماشاگران و شائبه‌ی سکته‌ی قلبی این تماشاگر کنسرت شب گذشته را تحت تاثیر قرار داد. برخی از رسانه‌ها خبر از سکته‌ی قلبی و حتی مرگ این تماشاگر دادند، اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که این تماشاگر سابقه بیماری قلبی داشته و مشکل پیش آمده برای او سکته قلبی نبود است و چند ساعت پس از انتقالش به بیمارستان نیز مرخص شده است.
حامد رهنما مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم درباره اتفاقی که شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد و در حین کنسرت حجت اشرف‌زاده رخ داد، گفت: نورالدین جمشیدی 53 ساله که از تماشاگران کنسرت شب گذشته بوده و در گذشته هم سابقه مشکل قلبی داشته، در لحظات پایانی این کنسرت دچار مشکل می‌شود.
وی ادامه داد:‌ اورژانس مستقر در برج میلاد در مدت 2 دقیقه بر بالین این فرد حاضر و اقدامات ابتدایی لازم را انجام می‌دهد و بلافاصله این فرد را به اورژانس بیمارستان میلاد منتقل می‌کنند.
رهنما گفت: دکتر مافی رئیس اورژانس بیمارستان میلاد با اعلام این نکته که متخصص قلب به صورت 24 ساعته در این بیمارستان مستقر است؛ اعلام کرده که کارهای لارم برای مراقبت از این فرد توسط متخصص قلب انجام شده و پس از بهبودی اوضاع عمومی ایشان، در ساعت 4 صبح از بیمارستان مرخص شده است.
مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تاکید کرد: آقای جمشیدی سابقه بیماری قلبی داشته و به هیچ وجه سکته قلبی نکرده است. ایشان از قبل هم داروهایی برای قلبش استفاده می‌کرده که در همان لحظه این موضوع را با امدادگرانِ اورژانس هم در میان گذاشته است.
حامد رهنما درباره کمک یکی از پزشکان حاضر در کنسرت برای کنترل اوضاع، گفت: همان لحظه که این اتفاق می‌افتد تا رسیدن اورژانس، شخصی در داخل جمعیت خود را پزشک معرفی می‌کند و اقدامات لازم را انجام می‌دهد که این حرکت بسیار خوشایند است.
مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد گفت: برای تمام چنین اتفاق‌هایی که در چنین مراسمی هست اورژانس مستقر در مجموعه وجود دارد. انشاءالله که هیچ و قت از این اورژانس استفاده نکنیم اما همیشه هستند.


منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کنسرت سامی یوسف و پدرش در تهران تکذیب شد