نعمیه نظام دوست: سریال «بیمار استاندارد» موقعیت‌های طنز بسیاری داشت


نعمیه نظام دوست: سریال «بیمار استاندارد» موقعیت‌های طنز بسیاری داشتفارس/ نعمیه نظام دوست گفت:بخشی از دلخوریم نیز به خاطر این است که آنقدر گروه خوب و صمیمی داشتیم که دوست داشتم بیشتر از این‌ها در کنارشان باشم.
نشست بررسی سریال «بیمار استاندارد»‌، با حضور عوامل و بازیگران سریال در خبرگزاری فارس برگزار شد.
در این نشست مسعود ردایی (تهیه‌کننده)،‌ حسین محب‌اهری، علیرضا خمسه، هومن حاجی‌عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست(بازیگران) حضور داشتند.
نعیمه نظام‌دوست دیگر بازیگر این سریال در ابتدای صحبت‌های خود گفت:‌ اگر فرصت بیشتری برای تولید این سریال داشتیم بهتر می‌توانستم نقشم را بازی کنم. نقشی که من بازی می‌کردم تا قسمت 7 بازی داشتم و فکر میکنم جای حضور بیشتری داشتم.
وی ادامه داد: بخشی از دلخوریم نیز به خاطر این است که آنقدر گروه خوب و صمیمی داشتیم که دوست داشتم بیشتر از این‌ها در کنارشان باشم.
بازیگر سریال «روز حسرت»، ادامه داد: در فضای مجازی بازخوردهای جالبی دریافت کردم نیمی از مردم سریال «بیمار استاندارد»‌ را دوست داشتند و نیمی از آنها دوست نداشتند. گاهی اوقات نیز با خود می‌گویم اگر تعداد قسمت‌های بیشتری در اختیار نویسنده قرار می‌دادند بهتر و بیشتر می‌توانست به تک تک شخصیت‌ها بپردازد.
نظام‌دوست ادامه داد: شخصیت من و جواد عزتی موقعیت‌های طنز بسیاری داشتند اما به خواست نویسنده این اتفاق صورت نگرفت و موقعیت‌های طنز خیلی کمی بین این دو نشان داده شد.
این بازیگر در ادامه بیان داشت:در شرایطی که تعداد بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در بیکاری به سر می‌برند به نظرم جای تقدیر دارد که چند سریال در تلویزیون ساخته می‌شود و در هر کدام از آنها حدود 20 بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند. چرا نباید بُعد مثبت این ماجرا را در نظر بگیریم و مدام می‌آییم و می‌گوییم فلان سریال ضعف داشت و فلان سریال قوی بود.
وی در پایان گفت:‌ خدا را شکر در سال گذشته پرکار بودم از حضورم در «محله گل و بلبل» گرفته تا سریال «بیمار استاندارد»‌ که از هر دوی این پروژه‌ها به شدت راضی هستم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کلیپ نعیمه نظام دوست در طنز سیاسی حساس نشو شبکه خبر