شماره 177 ماهنامه شبکه منتشر شد


شماره 177 ماهنامه شبکه با مطلب و مقالات فنی، آموزشی و اطلاع‌رسانی منتشر شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ماهنامه شبکه در شماره بهمن‌ماه به طرح و بررسی موضوعاتی چون استراتژی‌های دخیل در موفقیت مراکز داده‌ها، مدیریت امنیت اطلاعات و جایگاه الگوریتم‌ها پرداخته و مباحث چالش‌برانگیز و داغ شهرهای هوشمند را در قالب یک پرونده ویژه منتشر کرده است.

BYOD داده‌های سازمان، ابزارهای کارکنان، برنامه‌نویسی کلاغ‌پر و اتل‌متل، بلندمرتبه‌سازی، راهکار مقابله با محدودیت سیلیکونی، چالش‌های یک روز برفی در روزگار دیجیتال، دنیای فناوری در تب‌وتاب هوشمندی‌سازی شهرها، بیت‌کوین و غروب زودهنگام پول مجازی، ده الگوریتم شگفت‌انگیز، پنج استراتژی برای موفقیت مراکز داده نرم‌افزار محور، ده اشتباه مرگ‌بار در مدیریت امنیت اطلاعات، فناوری‌های امنیتی نوینی که به تاریخ خواهند پیوست، نگاهی به بازی Just Cause 3، دنیای بزرگ بازی‌های کوچک، یک عکاس اپن سورس از چه نرم‌افزارهایی استفاده می‌کند؟ ده عاملی که پروژه‌های ERP را به شکست می‌کشانند، آیا منبع باز، اینترنت اشیاء را نجات خواهد داد؟ عرضه 21 محصول تنها در دو ماه، هفت توصیه برای گسترش برند، الگوریتم‌ها، بازیگران دنیای امروز، کدهای نرم‌افزارهای موفق چه ویژگی دارند؟ و کدنویسی به زبان ساده برای کودکان برخی از عناوین شماره 177 ماهنامه شبکه هستند.

این شماره حاوی پرونده ویژه پیرامون موضوعات آرمان شهرهایی به نام "شهر هوشمند"، تجهیزات هوشمند در شهرهای هوشمند، ده مرحله‌ای که برای ساختن شهر هوشمند باید طی کنید، شبکه‌های 5G برای ما چه خواهند کرد؟ حملات سایبری در کمین شهرهای هوشمند، آیا قطار هوشمندسازی به کانزاس‌سیتی خواهد رسید؟ و چهار شهر هوشمند دنیا در سال 2030 است.

شماره جدید ماهنامه شبکه از 19 بهمن‌ماه از طریق روزنامه‌فروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ماهنامه شبکه موسیقی منتشر شد