سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



مراجعه 200 نفر به مراکز درمانی درباره احتمال ابتلا به ویروس آنفولانزا


سلامت نیوز: استاندار سیستان و بلوچستان از مراجعه 200 نفر به مراکز درمانی درباره احتمال ابتلا به ویروس آنفولانزا خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمیزان، علی اوسط هاشمی درباره وضعیت ویروس آنفولانزا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: متاسفانه 4 نفر براثر ویروس آنفولانزا جان خود را از دست داده‌اند. همچنین در این ایام 200 نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که طی یک ماه این ویروس وارد کرمان شده است و از این طریق وارد بخش‌های از سیستان و بلوچستان شده است، افزود: اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است، در واقع شدت شیوع این بیمار در استان به نحوی نبوده که تدابیر ویژه اندیشیده شود، با این وجود فعالیت‌هایی در راستای پیشگیری و هشدار انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان بااشاره به این مطلب که از نظر درمانی نیز در آمادگی کامل به سر می‌بریم، گفت: جلسات ویژه‌ای نیز در این راستا شکل گرفته است اما توصیه می شود افراد آگاهی فردی خود را درباره این بیماری افزایش دهند.


ویدیو مرتبط :
روش های پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا