جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر دانشجویان را دعوت کرد


کانون نمایش دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر با همکاری معاونت فرهنگی-اجتماعی‌، فراخوان هفتمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را در چندین بخش منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، کانون نمایش دانشکده سینما و تئاتر با همکاری معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه هنر تهران، هفتمین جشنواره‌ی مونولوگ دانشگاه هنر را بصورت سراسری (کشوری) و در چهار بخش اجرای مونولوگ‏‏، مونولوگ نویسی‏‎، بداهه پردازی و پژوهش برگزار می‌کند.

این جشنواره فقط آثاری که با یکی رویکردهای پرفورمنس و لکچر پرفورمنس، مستند و یا اقتباس با تمرکز بر روایت، باشد را پذیرا خواهد بود.

در بخش «اجرای مونولوگ»، دبیرخانه جشنواره هفتم با حمایت از ایده‌ی پژوهش محور دوره‌ی ششم و با سعی در تکمیل آن، پذیرای آثاری خواهد بود که در کنار نمایشنامه و طرح اجرایی خود، مبانی نظری اجرای خود را با تکیه بر یکی از رویکردهای جشنواره در قالب مقاله به دبیرخانه ارائه نمایند.

به این ترتیب جشنواره، پذیرای آثاری خواهد بود که در این شرایط ارائه‌ی چکیده‌ی مقاله‌ی پژوهشی مبتنی بر رویکرد انتخابی و یا نمایشنامه‌ و یا طرح کامل، همراه ایده‌ی اجرایی متناسب با رویکرد ارسال شوند.

همچنین متقاضیان می‌بایست پس از ارائه چکیده مقاله در هنگام ارسال آثار، در صورت راهیابی به بخش بازبینی، اصل مقاله را حداکثر تا یک هفته پیش از زمان بازبینی آثار به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

متقاضیان برای ارتباط با دبیرخانه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس‌های زیر مراجعه کنند:

[email protected]

www.art.ac.ir

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حمایت شرکت ایتوک از کارآفرینان و دانشجویان دانشگاه هنر