پرونده خودرو/ مرسدس در فنلاند «GLC» مونتاژ می‌کند


پرشین خودرو/ شرکت مرسدس قصد داشته تولید خود را گسترش دهد و می‌خواهد ابتدا با مونتاژ GLC در کارخانه Uusikaupunki فنلاند که سال 2017 آغاز می شود، شروع نماید.
دایملر قبل از جولای به آغاز مونتاژ GLC در کارخانه برمن آلمان خود پرداخت و سپس در پایان اکتبر مونتاژ این اتومبیل در کارخانه پکن چین را شروع کرد.
مرسدس همچنین افزود که جانشین GLK نیز سال 2017 مونتاژ آن در کارخانه Uusikaupunki فنلاند آغاز می‌شود. مرسدس اعلام کرده که قرارداد آنها با کارخانه فنلاندی Valmet Automotive به پایان رسیده است. والمت اتوموتیو از سال 2013 مونتاژ خودروهای سریA مرسدس را در این مرکز برعهده داشت.

متاسفانه مرسدس مشخص نکرد چه تعداد از مدل‌های GLC در کارخانه فنلاند مونتاژ می‌شوند، اما افزود که حجم آن همچون Aکلاس بالا خواهد بود. براساس قرارداد بین دایملر و Valmet Automotive این شرکت فنلاندی بایستی تا سال 2016 بیش از 100 هزار دستگاه اتومبیل سری A کلاس تولید کند.
با شروع ماه دسامبر مدل فرمان سمت راست GLC عرضه می‌شود و نیمه اول سال آینده نیز به مدل فرمان سمت راست و فرمان سمت چپ GLC کوپه می‌پیوندد. انتظار می‌رود مدل AMG این خودرو نیز اواخر 2016 یا اوایل 2017 روانه بازار شود و سپس نوبت به مدل سوخت سلولی آن می‌رسد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مرسدس بنز GLC کوپه - مفهومی - Mercedes Benz GLC