سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ستاد با کاروان، نظافت مسیر نجف به کربلا را بر عهده گرفته است


سید امیرحسین جوزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره فعالیت های قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مسیر پیاده روی اربعین حسینی بیان کرد: نیروهای طرح حریم پاک با ایجاد 10 پایگاه در طول مسیر پیاده روی نجف به کربلا ضمن اهدا کیسه زباله به موکب ها نظافت مسیر را هم در دستور کار قرار داده اند.
وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد با کاروان توزیع کیسه زباله بین زائران در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه در ایران و زرباطیه، شیب و شلمچه در عراق با استفاده از ظرفیت موکب های محلی در حال انجام است.
جوزی با بیان اینکه اربعین مظهر اقتدار تشیع و بزرگترین تجمع ایدئولوژیک در جهان است، اظهار کرد: هیچ تفکری در دنیا نمی تواند جمعیت کثیری را طی یک هفته در یک مکان گردهم بیاورد.
وی گفت: هر ساله بسیاری از زائران امام حسین(ع) در اربعین را پیروان سایر ادیان تشکیل می دهند و آنان با پای پیاده سعی می کنند خود را به کربلای معلی برسانند.
تهرام/7245//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عزاداری کاروان پیاده قبل از رسیدن به مسیر نجف تا کربلا