سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیحات مقیمی درباره نتیجه انتخابات در استان کردستان


توضیحات مقیمی درباره نتیجه انتخابات در استان کردستانباشگاه خبرنگاران/ رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شکایتهایی در حوزه انتخابیه کردستان وجود داشته که توسط هیئت‌های نظارت و اجرایی در حال رسیدگی است.

محمدحسن مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور درباره وصول شکایات‌ انتخاباتی از برخی حوزه‌های انتخابیه کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی حوزه‌ها که شورای نگهبان درباره آن اظهارنظر کرده است در حال بازشماری آرا هستیم اما تعداد این حوزه‌ها کم است.
وی درباره شکایت‌ها درباره انتخابات خبرگان رهبری در استان کردستان گفت: مواردی در این حوزه وجود داشته است که توسط هیئت‌های نظارت و هیئت‌های اجرایی در حال رسیدگی است اما قطعا مشکل خاصی نبوده است.

مقیمی در پایان تصریح کرد: این شکایت‌ها طبیعی است زیرا زمانی که در سراسر کشور 5 یا 6 هزار نفر باهم رقابت می کنند ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرمایه گذاری صنعت در استان کردستان با سایر استان