سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ استفاده از فناوری های نوین برای بهبود مهارت اعضای گروه


آی تی آموزی/ استفاده از فناوری های نوین برای بهبود مهارت اعضای گروهکلیک/ فناوری عملکرد ما را در تمام جنبه‌های زندگی، از خانه گرفته تا اداره، تغییر می‌دهد. از جدیدترین نوآوری‌ها برای افزایش بازدهی و همکاری ساده و موثر بهره بگیرید.
کلیک- نمی‌توان درباره ارزش کار گروهی ضعیف در هر شغلی غلو کرد. شرکت‌هایی که گروه‌های مدیریتی خوب و متنوع دارند، این عدم انسجام را برطرف می‌کنند. فارغ از خود اعضا، گروه‌های برتر از جدیدترین پیشرفت‌ها در موبایل و فناوری برای تجهیز ارتباطات و تقویت بازدهی استفاده می‌کنند، از این رو روز به روز کارها بهتر و سریع‌تر انجام می‌شوند.

نیروی کار مجازی
ما از روابط شخصی گرفته تا فعالیت‌های کاری، به طور فزاینده‌ای از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط هستیم. این فضا برای مشارکت‌های کم‌سابقه میان کشوری و قاره‌ای هم به کار می‌آید، اما نیاز به ابزار بهتری برای اشتراک اطلاعات و مسئولیت‌ها را هم ایجاد کرده است. اولین نوع از این ابزار ایمیل بوده و احتمالا تا مدت‌ها در فضاهای کاری ثابت خواهد ماند، اما همیشه به کار نمی‌آید.


حالا، پلتفرم‌های ایجاد شده مانند اسلک (Slack) که محرکی برای ایجاد درآمد در شالوده پست الکترونیک می‌شود، شرایط را برای ارسال پیام فوری میان گروه و دپارتمان‌ها فراهم می‌کند. می‌توان مکالمات را در کانال‌های مختلف، خصوصی یا عمومی، سازمان‌دهی کرد و پرونده‌ها را هر زمان که بخواهیم به اشتراک گذاریم. این برنامه به‌طور پیوسته با خدمات ذخیره‌ای ابر مانند گوگل درایو و دراپ باکس کار کرده، که این امکان را برای اعضای سازمان فراهم می‌کند تا در زمان معین به مدارک و لوازم ویرایشی دسترسی پیدا کنند. با وجود ویدیو کنفرانس‌هایی مانند گوگل، اسکایپ و غیره فاصله دیگر معنایی ندارد. با تقویم‌های آنلاین اشتراکی به هم وصل شوید، دیگر خبری از از دست دادن قرار ملاقات یا برنامه‌ریزی مجدد برای آن نخواهد بود.
کارهای اولیه

به همان اندازه‌ای که این ابزار جالب هستند، اگر برنامه و مسئولیت‌های گروه نامشخص و بی‌نظم باشد خیلی کمک‌کننده نخواهند بود. سرپرستی این مسئولیت‌ها برای هر کاری، کوچک یا بزرگ، چالش برانگیز است اما ابزار مدیریتی پروژه مانند ترلو (Trello) تقسیم‌بندی وظایف و پیشبرد کار را آسان کرده‌اند. ماهیت سیال و تسلیم‌نشدنی کار نیازمند سازگاری است و این برنامه‌ها به طور غیرقابل‌باوری منعطف هستند و به شما اجازه می‌دهند، سیستم خود را در لحظه تغییر دهید و تنظیمش کنید.
همچنین به گروه اجازه می‌دهد، آپدیت‌های معمول را برای حفظ تمرکز قسمت‌های مختلف بر یک هدف به طور خودکار انجام دهد. برنامه‌هایی مثل پینگ پنگ، کمک به تضمین شفافیت تصویر در طول کنفرانس یا ملاقات می‌کند. درنتیجه همه در یک صفحه خواهند بود. برنامه به سخنران اجازه می‌دهد، تحقیقات و لوازم مربوط را برای کمک به توضیح پروژه به اشتراک گذارد و هم‌چنین سوال‌هایی را مطرح کند، که اعضای دیگر در طول مباحثه در لحظه جواب دهند. جای تعجب ندارد که ارتباط خوب، عملکرد و بازدهی را افزایش می‌دهد و این سیستم‌ها، مجهز‌کننده انتشار سریع و تمیز اطلاعات هستند.
ایجاد گروه
فناروری بسیار عالی است، اما در گروه‌هایی که ساختارشان بد است، کمک‌کننده نخواهد بود. در نهایت این‌که گروه بدون اتحاد و احترام، هر چقدر هم که ابزار خوبی در اختیار داشته باشد، عملکرد خوبی نخواهد داشت. تقویت و توسعه گروه ارزش مشخصی دارد، خواه بهترین سخنرانان کاری را به‌کار گیرید، خواه به یک برنامه آموزشی خاص روی آورید. حتی می‌توان این‌ها را به صورت آنلاین با گروه‌سازی و سمینارهای مجازی که کارمندان را به بحث و بازی می‌گیرد،کار را انجام داد. این فناوری‌های خلاقانه با مدیریت قاطع در محل و گروه منسجم می‌توانند بازدهی مثبتی در تمام جنبه‌های کاری شما ایجاد کنند. آن را از دست ندهید.

مطالب جذاب، داغ و آموزشی فناوری اطلاعات در کانال تلگرامی «آی تی»

منبع: کلیک


ویدیو مرتبط :
انیمیشن مزایای استفاده از فناوری های نوین در ساختمان