سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بخش موبایل هوآوی در سال ۲۰۱۵ با افزایش درآمد ۷۰ درصدی رو به رو شده است


بخش موبایل هوآوی در سال ۲۰۱۵ با افزایش درآمد ۷۰ درصدی رو به رو شده است

در یکی دو سال اخیر،‌ اپل و سامسونگ تنها شرکت هایی بودند که می توانستند از بازار اسمارت فون ها لقمه ای چرب برای خود کنار بگذارند.

در حالی که درآمدهای بخش موبایل سامسونگ همینطور در حال کاهش یافتن است، شرکت هوآوی توانسته به خوبی جای خود را در مرکز توجه کاربران باز کند و البته به درآمدهایش نیز بیافزاید.

در این میان مدیر عامل شرکت مورد بحث، آقای Richard Yu روز گذشته کارت تبریک سال نو را برای کارمندانش ارسال نموده که در آن، یک مطلب بسیار جالب ذکر شده است. وی عنوان نموده که بخش موبایل هوآوی، در سال ۲۰۱۵ بیش از ۲۰ میلیارد دلار درآمد داشته که در قیاس با سال گذشته، ۷۰ درصد رشد را بیانگر است.

وی می نویسد: «به علت وجود بازاری بسیار رقابتی، تا ۳ الی ۵ سال آینده بسیاری از بازیگران صحنه تلفن های هوشمند محو خواهند شد. در این میان بخش صنایع الکتریکی هوآوی، یکی از چند شرکت معدودی خواهد بود که از این مسئله جان سالم به در می برد. من با قطعیت باور دارم که در آینده، جایگاه نخست فروش جهانی موبایل در اختیار هوآوی خواهد بود.»

بر اساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی موسسه های تحقیقاتی، هم اکنون هوآوی مقام سوم در بین بزرگترین فروشنده های تلفن همراه را در دست دارد و صرفا پشت سر سامسونگ و اپل ایستاده است. این شرکت از ابتدای سال ۲۰۱۵، تمرکز ویژه خود را بر ارائه محصولات رده بالا قرار داد و به نظر می رسد این تغییر استراتژی، توانسته سودهای کلانی برای چینی ها به همراه داشته باشد.

منبع: The Wall Street Journal

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیتکنولوٰژیفروش هوآویهوآوی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
افزایش 43 درصدی درآمد گمرک استان سمنان