سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت مردم در انتخابات تاثیر مستقیم در اجرای درست برجام دارد


محمدامین رضازاده چهارشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات تبریز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان معتقد هستند برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با شکوه تاثیر مستقیم در اجرای درست برجام خواهد داشت و در واقع تائید توافقات هسته ای و برجام خواهد بود که کمک به تعامل سازنده بیشتر با دنیا ماحصل آن می شود.
وی گفت: افزایش مشارکت مردم و شرکت گسترده آنان در انتخابات موجب ارتقای اقتدار ملی و قدرت چانه زنی مسئولان در مسائل بین المللی می شود.
رضازاده بیان کرد: برخلاف تبلیغات منفی بیگانگان مردم با لبیک به نظام و رهبری حضور گسترده ای در پای صندوق های رای خواهند داشت و برگ دیگری به افتخارات نظام خواهند افزود.
وی ادامه داد:نشاط سیاسی بر فضای انتخاباتی کشور حاکم شده است و تمام مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف و قانونمند در کشور آماده است.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور، قانونمندی را شعار اصلی این دوره از انتخابات عنوان کرد و افزود: فضای سیاسی حاکم بر استان آذربایجان شرقی نیز همچون سایر استان های کشور، حاکی از حضور حداکثری مرم در انتخابات است.
رضا زاده با تاکید بر لزوم حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دوره از انتخابات، مردم با حضور حداکثری خود بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می گویند و حماسه ای دیگر در تاریخ سیاسی کشور رقم خواهند زد همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن و روز جهانی قدس آن را نشان دادند.
وی ادامه داد: امیدواریم مشارکت حداکثری مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به یکی دیگر از افتخارات نظام بیفزاید.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان هفتم اسفند 94 در کشور برگزار می شود.
3093/ 1495 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تاثیر انتخابات در سال جدید تحصیلی