سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راهپیمایی اربعین نماد بالندگی تشیع و تجدید میثاق با شهدای کربلا است


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر ابا بیان این که زیارت اربعین یادگاری از سوی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است گفت: اربعین حسینی امسال به عنوان بزرگترین و عظیم ترین فرهنگ اسلامی در جهان تبدیل خواهد شد و شکوه این آیین و این قدرت نمایی عظیم باعث هراس دشمنان و مایه امنیت جهان اسلام و حتی جامعه اسلامی می شود .
وی افزود:پیاده روی عظیم اربعین تنها یک زیارت صرف نیست بلکه سرشار از معنویت و روحانیت و یک حرکت سیاسی و نشان از جهاد حسینی دارد.
خطیب نماز جمعه پلدختر با گرامیداشت روز مجلس اظهار داشت: تمام تلاش نمایندگان مجلس باید این باشد که قانونی مخالف اسلام وضع نشود و در کنار مجلس ، شورای نگهبان به عنوان کارشناس و خبره دین اگر قانونی مخالف اسلام باشد مورد تصویب آنها قرار نمی گیرد .
وی گفت: مجلس به فرموده امام راحل در راس همه امورو عصاره فضایل ملت است واگر این مرکز قانونگذاری خوب یا بد باشد ، بقیه کارها نیز به تبع آن است .
حجت الاسلام سوری افزود: نمایندگان مجلس باید خادم ملت و اسلام باشند و به آن افتخار کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و به مسایل ضروری و اولویت دار بپردازند و از پرداختن به مسایل غیر ضرور اجتناب کنند .
امام جمعه پلدخترگفت: هر قشری الگویی دارد و الگوی نمایندگان مجلس شهید مدرس است که باید شجاعت این روحانی مبارز داشته و مانند وی عمل کنند و منافع ملت و دین را در نظر گرفته و هیچگاه فراموش نکنند .
7272

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجدید میثاق با شهدای کربلای 5