سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افتتاح تونل حکیم تا پایان امسال


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران روند ساخت و بهره‌برداری تونل حکیم را تشریح کرد.

1441168566084_333.jpgشهرخبر: علیرضا جاوید با حضور در غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص سرانجام ساخت تونل دوقلوی شهدای غزه با بیان اینکه ساخت این تونل پیشرفت 95 درصدی داشته است گفت: تنها نصب تجهیزات روشنایی و کنترلی آن نظیر دوربین و ... باقی مانده است و امیدواریم تا پایان سال روند تکمیل و نصب این تجهیزات انجام شود.

وی در خصوص اعلام زمان‌های متعدد برای افتتاح این تونل گفت: احداث یک تونل شهری نیازمند کامل شدن محورهای مواصلاتی و معابر است و تا زمانی که دسترسی‌های مواصلاتی آن تکمیل نشود امکان بهره برداری از تونل وجود ندارد.

معاون عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه بزرگراه حکیم دارای 16 کیلومتر طول و 17 تقاطع غیرهمسطح است به ایسنا گفت: باید این محور به صورت یکپارچه مورد بهره برداری قرار گیرد و تا زمانی که دسترسی‌های مواصلاتی آن تکمیل نشود نمی‌توان این محور را افتتاح کرد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های خوبی در این محور هستیم و به نظر می‌رسد تا پایان امسال مورد افتتاح قرار گیرد. 222


ویدیو مرتبط :
پروژه تونل شهری حکیم