سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شمار فوت شدگان اتوبوس واژگون شده در مسیر قزوین - زنجان به پنج تن رسید


جواد مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات درمانی پزشکان معالج بیمارستان آیت الله موسوی زنجان برای نجات جان این زن مصدوم موثر واقع نشد.
وی اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان به محض اطلاع از واژگونی اتوبوس مسافربری، تعداد 12 دستگاه آمبولانس از پایگاه های جاده ای و شهری مروارید، صبا قره بلاغ، چرگر، چیر، پاپایی و مرکز اورژانس، روزبه، پونک، سهند و ولیعصر، به محل حادثه اعزام کرد.
مرادی افزود: از 28 مصدوم انتقال یافته از طریق آمبولانس های اورژانس شش مصدوم زن و 22 مجروح دیگر نیز مرد بودند و اغلب آنها نیز از چند نقطه از بدن آسیب دیده بودند.
این اتوبوس مسافربری که از مبدا تهران به مقصد اردبیل در حال حرکت بود حوالی ساعت 1:15 بامداد امروز در لاین شمالی مسیر ارتباطی قزوین - زنجان واژگون شده است.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شمار کشته شدگان در نوار غزه به ۱۶۰ تن رسید