سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قیمت لومیا 650 مایکروسافت، فاش شد؛ یک گوشی 220 دلاری که ارزش خرید چندانی ندارد!


microsoft-lumia-650-priced-at-170-in-europe-498982-2

تاکنون شایعات زیادی از گوشی میان‌رده ویندوزی لومیا 650 مایکروسافت منتشر شده است؛ محصولی که بنابر شایعات در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. به‌تازگی نیز، قیمت این گوشی توسط یک خرده‌فروش فاش شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، لومیا 650 یک محصول میان‌رده است که با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل در سه‌ماهه اول سال 2016، ارایه می‌شود. جزئیات زیادی از این گوشی در چندهفته اخیر، فاش شده است و به این واقعیت اشاره می‌کنند که لومیا 650 به‌عنوان اولین گوشی جدید مایکروسافت با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل در سال 2016 معرفی خواهد شد.

باتوجه به آخرین شایعات منتشرشده، لومیا 650 به یک تراشه اسنپدراگون 210 کوالکام، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقا تا 200 گیگابایت توسط یک کارت میکرو SD مجهز شده است. این گوشی، هم‌چنین از یک نمایشگر 5 اینچی HD (با کیفیت 720p) استفاده می‌کند و پشتیبانی از نسل‌چهارم ارتباطات، به‌عنوان دیگر شاخصه‌فنی لومیا 650 ذکر شده است.

لومیا 650 از یک بلندگو در جلوی خود بهره می‌برد و در بخش عکاسی، با یک دوربین 8 با فوکوس خودکار و فلاش LED نسبتاً مناسب به‌نظر می‌رسد؛ البته هیچ اطلاعاتی از دوربین دوم آن، منتشر نشده است. هم‌چنین فاش شده است که لومیا 650 با یک باتری 2000 میلی‌آمپر بر ساعت عرضه خواهد شد که بنابر برخی از شایعات منتشرشده، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات منتشرشده از لومیا 650، براساس شایعات منابع گوناگونی به‌دست آمده و صحت هیچ‌کدام از آن‌ها، هنوز تایید نشده است.

قیمت لومیا 650 نسبت به مشخصات‌ سخت‌افزاری که دارد، کمی بالاتر است 

خبر خوب درباره لومیا 650 آن است که نسبتاً می‌توان از قیمت آن مطمئن بود؛ برطبق گزارش یک سایت به‌نقل از یک خرده‌فروش اهل چک، لومیا 650 با قیمت 185 دلار (170 یورو) لیست شده است. البته باید ذکر کرد که قیمت لومیا 650 با احتساب مالیات، 220 دلار (200 یورو) خواهد بود. 

با درنظرگرفتن مشخصات سخت‌افزاری لومیا 650، قیمت این گوشی ویندوزی باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری که ارایه می‌دهد و در مقایسه با گوشی‌های هم‌قیمت خود، بسیار بالا به‌نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود لومیا 650 در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC 2016) رسماً معرفی شود.

softpedia

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
خرید جدیدترین اسمارت فون های لومیا مایکروسافت