سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اکنون فتنه 88 به طور رسمی همان اهداف خود را در کشور دنبال می‌کند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید زیباکلام، استاد دانشگاه تهران در همایش «استقلال در حصار تردید» که ظهر امروز (دوشنبه) توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: شاید برخی از سخنان من خیلی ناراحت شوند اما به حرمت کتاب خدا که در پیش روی من است، آنچه در دلم است را می‌گویم.

زیباکلام با اشاره به پیگیری‌های مکرر فعالان تشکلی بسیج دانشجویی برای سخنرانی در این مراسم گفت: من هرچه حساب کردم دیدم نمی‌توانم آنچه را که در سینه دارم به زودی بگویم؛ 20 ماه است هر جا که سخنرانی می‌کنم گفته‌ام که انقلاب اسلامی با این سیاست خارجی و سیاست داخلی در معرض خطر انحلال قرار دارد لذا مانده بودم که دیگر چه باید بگویم.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه فعلا اجازه دهید که سینه‌ای پردرد و دهان پر از خون من بسته بماند، یادآور شد: من از زمان آذر 92 گفته‌ام که این سیاست خارجی ما را به کجاها می‌برد و متاسفانه اکنون فتنه 88 به طور رسمی و قانونی در این کشور همان اهداف را پیگیری می‌کند.

پس از این سخنان کوتاه سعید زیباکلام وی با شعار «مرگ بر آمریکا» به صحبت‌های خود پایان داد و دانشجویان نیز وی را با تکرار این شعار و تشویق همراهی کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2G7I5


ویدیو مرتبط :
کسانی که در فتنه 88 دست داشتند مرگ بر سران فتنه