علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نخستین نمایشگاه نقاش بجنوردی در نگارخانه بجنورد برپا شد


به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نمایشگاه زهره وحدانی نقاش هنرمند بجنوردی شب گذشته در محل نگارخانه بجنورد و با عنوان«سفید-سیاه-خاکستری» آغاز به کار کرد.

وحدانی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: هنر را راهی برای ورود به آگاهی روشن می‌داند و نقاشی‌های خود را در شاخه‌های رئالیسم، سورئالیسم،   آبستره، کوبیسم و رمانیسم در قالب ۴۱ اثر برای بازدید علاقمندان به هنر نقاشی به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به نخستین تجربه مستقل‌اش در برپایی نمایشگاه اظهار می‌کند: این نمایشگاه نخستین تجربه مستقل در برپایی نمایشگاه نقاشی بوده و پیش از این نیز در نمایشگاه‌های برگزار شده در خراسان رضوی و بجنورد حضور داشته است.

به گزارش خبرنگارمهر وحدانی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی است و نقاشی را به صورت تجربی از دوران دبیرستان آغاز کرده است.

نمایشگاه این هنرمند بجنوردی صبح‌ها از ساعت ۱۰الی ۱۳ و بعدازظهرها از ۱۷:۳۰الی ۱۹ برای بازدید عموم برپاست.


ویدیو مرتبط :
آثار هنرمندان نقاش در نگارخانه لاله