سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یادواره 160 شهید اهل سنت گیلان در شهرستان رضوانشهر برگزار شد


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، فرمانده لشگر عملیاتی سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: باید بدانیم كه شهدا چه راه و امنیتی را برای ما فراهم آوردند و به ما ارزانی داشتند.
سردار محمدعلی حق بین افزود: اسلام برای ما برنامه زیبایی تنظیم كرده كه هم در دوران حیات و هم پس از مرگ از مواهب و امتیازات این دین بهره مند می شویم.
وی با اشاره به دور اندیشی امام راحل در خصوص شناخت دشمنان و آینده این مملكت افزود: حضرت امام راحل بدرستی دشمنان ما را شناخته بودند و خوب می فهمیدند كه امروز پس از گذشت چندین سال پیش بینی های امام تحقق یافته است.
حق بین بیان كرد: دشمنان ما همواره ما را بعنوان برده می خواستند و ملت ایران را بدون اسلام می خواهند و از این رو شهدای عزیز برای رضای خدا و پیاده كردن دستورات الهی رفتند و اتفاقات زیبایی را برای ما ترسیم كردند.
فرمانده لشگر عملیاتی سپاه قدس گیلان افزود: محوری ترین شعار امام راحل وحدت بود و امروز نیاز داریم تا ارزشهای جامعه را برای نسل فردا الگو سازی كنیم.
وی با اشاره به تلاش های دشمن از راه های متعدد برای نفوذ در جامعه گفت: امروز نفوذ دشمن در بین ما سخت شده است كه این موضوع به بركت وجود روحیه بصیرت در مردم است.
ایشان با اشاره به موضوعات سوریه و عراق نیز بیان كرد: امروز تو فیقاتی كه در كشور سوریه و عراق و جاهای دیگر كسب كرده ایم دشمن را بشدت عصبانی كرده است و از این رو در حال طراحی نا امنی برای جوامع ما هستند و باید بگونه عمل كنیم تا راه نفوذ بیگانگان را ببندیم.
استان گیلان در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعداد هشت هزار شهید تقدیم كرده است .
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع شده است.
/6070/7293

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یادواره یكصد شهید شهرستان كوثر برگزار شد