سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یادواره شهید حسن شفیع زاده در تبریز برگزار شد


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، یكی از فرمانده های هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینكه عزت، شرف و خون شهدا را برای نان و آب معامله نمی‌كنیم، گفت: تا زمانی كه در این كشور فرهنگ عاشورا و آرمان‌های امام و رهبری و شهدا حاكم است دوستی با آمریكا امكان‌پذیر نیست.
سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی با بیان اینكه ملت ایران هر چه دارد از فرهنگ عاشورا، امام راحل و شهدا اظهار داشت: شهادت به تعبیر رهبر انقلاب بهترین فرجام‌ها است.
وی با بیان اینكه تاكنون ملت ایران اسلامی با توكل به خداوند متعال، الگوپذیری از اهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورا، بصیرت، ولایتمداری و تفكر بسیجی در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان اسلام به خوبی ایستادگی كرده است ، گفت: نباید برای نان و آب، عزت و شرف و خون شهدا را معامله كنیم.
سردار اسدی با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار از اموال بلوكه شده ایران توسط آمریكا گفت: آمریكا در روز روشن از ما دزدی می‌كند.
وی با بیان اینكه نمی‌توان آمریكا و رژیم صهیونیستی دوست ایران اسلامی باشند، گفت: تا زمانی كه در این كشور فرهنگ عاشورا و آرمان‌های امام و رهبری و شهدا حاكم است دوستی با آمریكا امكان‌پذیرنیست .
'حسن شفیع‌زاده' در مرداد سال 1336 در یك خانواده مذهبی در شهرستان تبریز متولد شد و تحت تربیت پدر و مادری مؤمن، متدین و مقلد امام پرورش یافت.
حسن شفیع زاده موسس توپخانه سپاه است كه با شروع تحمیلی و محاصره آبادان، با یك دسته خمپاره‌انداز كه تحت مسئولیت شهید باكری اداره می‌شد به جبهه‌های جنوب شتافت.
بعدها با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود قبضه‌های غنیمتی را در قالب توپخانه‌های لشكری و گردان‌های مستقل توپخانه به سرعت سازماندهی كرد.
شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه 66 در منطقه عملیاتی كربلای 10 در شمال‌غرب (منطقه عمومی ماووت) در حالی كه عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت تركش گلوله توپ دشمن قرا گرفت و به آرزوی دیرینه خود نائل و به دیدار معشوق شتافت.
6132/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یادواره شهید شفیع زاده