سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار هواشناسی درباره بارش برف، کولاک و سرما در البرز


منصور رحمانیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، به مردم و دستگاه های اجرایی استان توصیه کرد برای کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و کولاک در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده، تمهیدات لازم را بیندیشند.
وی اظهار کرد: از اواخر فردا شنبه سامانه بارشی جدید از غرب واردکشور می شود و بسیاری از مناطق ایران از جمله استان البرز را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
رحمانیان گفت: وزش باد شدید، کاهش دما، مه آلود شدن مناطق کوهستانی همراه با بارش برف از پدیده های جوی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده است.
وی افزود: با توجه به لغزندگی جاده ها به رانندگان توصیه می شود زنجیر چرخ، سوخت کافی و لوازم ایمنی با خود به همراه داشته باشند.
رحمانیان با اشاره به بارش های 24 ساعت گذشته در استان البرز، گفت : در این مدت 1.8 میلی متر بارندگی در کرج ، 7.4 میلی متر در طالقان و 2.6 میلی متر در ساوجبلاغ ثبت شد.
وی اظهار داشت: وزش باد نسبتا' شدید که از روز گذشته در استان البرز آغاز شده، امروز و فردا نیز ادامه می یابد.
وی حداکثر دمای هوای امروز جمعه استان البرز را شش درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: فردا شنبه حداقل دمای استان به چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.
با توجه به پیش بینی هواشناسی استان البرز انتظار می رود دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را برای خدمات رسانی به مردم به عمل آورند، ضمن آنکه تامین سوخت مورد نیاز روستائیان در مناطق کوهستانی استان ضروری است.ک/3
7410/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش شدید برف کولاک در اردبیل