سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بزرگترین کارگاه ساخت بمب تروریست ها در الانبار منهدم شد


به گزارش پایگاه خبری المسله، ستاد تبلیغات جنگ عراق با صدرو بیانیه ای اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور بنا بر اطلاعات دقیقی که از سازمان اطلاعات ملی این کشور دریافت کرده بود، مواضع داعش را در منطقه القائم در غرب الانبار هدف حملات خود قرار داد.
در این بیانیه آمده است: در پی این حملات، بزرگترین کارگاه تروریست ها که از آن برای ساخت و تولید بمب و تجهیز موشک استفاده می کردند، منهدم شد.
بر اساس این گزارش، نیروی هوایی عراق علاوه بر انهدام سه تن مواد منفجره، شماری از کارکنان داعشی را در این کارگاه به هلاکت رساندند.
از سوی دیگر، یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات الانبار عراق اعلام کرد که نیروهای ارتش با هماهنگی فرماندهی عملیات الانبار موفق شدند تجهیزات نظامی و مخزن سوخت تروریست های داعش را در منطقه الصوفیه واقع در شرق الرمادی هدف حملات خود قرار دهند.
به گفته این منبع، انبار بمب های دستی عناصر تروریستی نیز در حملات نیروهای ائتلاف ضد داعش منهدم شد.
سرهنگ علی ابراهیم دبعون فرمانده عملیات الجزیره نیز در گفت وگو با پایگاه خبری سومریه نیوز اعلام کرد که نیروهای مهندسی وابسته به یگان هفتم ارتش نیز موفق شدند 82 مین کار گذاشته شده از سوی داعش را در منطقه البو حیات در ناحیه حدیثه (160 کیلومتری غرب الرمادی) شناسایی و خنثی کنند.
بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی عراق به کمک جنگجویان عشایر استان الانبار، عملیات گسترده ای را برای بازپس گیری مناطق و شهرهای این استان از دست گروه تروریستی داعش آغاز کرده اند و تاکنون موفق شدند مناطق بسیاری را آزاد کنند.
عراق از 19 خرداد سال گذشته تاکنون با بحران ناشی از اشغال شهرهای شمال و غرب این کشور توسط تروریست های داعش مواجه است.
خاورم**9329**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشف کارگاه ساخت بمب های دست ساز و بمب گذاری خودروها