سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



كلاهبردار فراری توسط پلیس آگاهی زنجان دستگیر شد


سرهنگ كارآگاه جعفر رحمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متهم كه به مدت چهار سال تحت تعقیب پلیس بود با استفاده از تقلید صدا و وانمود كردن اینكه از اقوام نزدیك افراد است به بهانه های واهی از طریق تماس تلفنی درخواست پول كرده و به این شیوه دست به كلاهبرداری می زد.
وی اظهار كرد: همچنین این متهم دستگیر شده با شناسایی و صیغه كردن زنان مسن در استان های مختلف كشور نسبت به تلكه نمودن آنان اقدام و پس از دریافت وجوه مورد نظر در فرصت مناسب از محل متواری می شد.
رحمتی با بیان اینكه طبق برآورد صورت گرفته، این فرد تاكنون مبلغ شش میلیارد ریال به این شیوه كلاهبرداری كرده است افزود: این متهم فراری به دلیل فعالیت در قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه در فهرست اعدامی ها قرار داشت كه خوشبختانه با درایت و تیزهوشی كارآگاهان زنجان در تعطیلات نوروز امسال دستگیر و به جرم خود نیز معترف شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان به عموم مردم توصیه كرد تحت هیچ شرایطی از طریق تلفن با اشخاص ناشناس مبادله یا معامله ای انجام ندهند.
597/6085/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری و درگیری پلیس با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ