سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی اس ۷ ضد آب است، دوباره تیزر رسمی سامسونگ تایید می کند


Samsung-Galaxy-S7-water-resistance (1)

دیروز در ترنجی ویدیو تبلیغاتی سامسونگ را دیدیم که قابلیت ضد آب بودن گلکسی اس ۷ تقریبا در آن تایید می شد. امروز اما در توییتر سامسونگ ویدیویی منتشر شده است که مسلما اشاره به هیچ چیز دیگر جز ضدآب بودن گلکسی اس ۷ ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

باید به این تاییدها و تیزرهای رسمی عادت کنیم، به هر حال معرفی نزدیک است و دیگر شایعات معمولی هیجانی به کاربر نمی دهد! در توییتر سامسونگ ویدیو های بیشتری درباره دوربین و سایر موارد منتشر شده است که کمی قابل انتشار نیستند اما یک ویدیو جالب و حیایی تر وجود دارد که تقریبا به احتمال بالای ۹۰% تایید می کند گلکسی اس ۷ ضد آب خواهد بود. اما چرا چنین برداشتی را داشتیم؟ پاسخ ساده است، خودتان ویدیو را ببینید:

شما تفصیر دیگری برای این ویدیو می توانید پیدا کنید؟ به نظر شما ضد آب بودن دستگاه تحت گواهینامه های IPXX چقد می تواند مهم باشد؟ هر چه که باشد یک شنبه هفته آینده، ۲ اسفند شاهد معرفی رسمی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خواهیم بود. به نظر ما تغییرات جزئی در طراحی نسبت به اس ۶ را می توان به ضد آب بودن گلکسی اس ۷ بخشید، اینطور نیست؟  در حال حاضر فقط عضو پنجم از خانواده گلکسی اس یعنی گلکسی اس ۵ ضد آب است.

twitter

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
تبلیغ جدید سامسونگ برای یادآوری ضد آب بودن گلکسی اس ۵