سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه همدان: داعش گریبانگیر استکبار جهانی شده است


آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه شهر همدان افزود: نداشتن امنیت در بسیاری از کشورها باعث آواره شدن ده ها میلیون جمعیت شده است و این نا امنی را استکبار برای بدست آوردن امنیت خود بوجود آورده است.
وی تصریح کرد: اما داعش این غده سرطانی امروز امنیت را از این استکبارگران گرفته است.
وی اظهار کرد: به طور قطع آسیب ها و زیانهای بوجود آمدن گروه تروریستی داعش به پدیدآورندگان این گروهک جنایتکار باز خواهد گشت.
وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین 70 سال آوارگی را تحمل کرده اند افزود: این نسل کشی نشان از جهل و ضلالت عاملان آن دارد.
امام جمعه همدان تصریح کرد: زنده به گور کردن دختران در دوران جاهلیت امروز تکرار شده و در دوران جاهلیت مدرن نسل کشی انسانها به دست بشر شکل می گیرد.
آیت الله طه محمدی با بیان اینکه سقط جنین از بزرگترین جنایات تاریخ بشر محسوب می شود افزود: اروپاییان که دم از فرهنگ و تمدن می زنند با انجام زشت ترین جنایات در پشت تمدن و فرهنگ خود سقط جنین را قانونی اعلام کرده اند.
وی همچنین با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای اظهار کرد: این دو نامه بر روی این نسل تاثیر گذاشته و شاهد اتفاقاتی نو در غرب هستیم.
وی با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان جهان در اجلاس بزرگ اربعین تصریح کرد: این همبستگی نشان از عشق و ارادت شیعیان به سرو و سالار شهیدان دارد.
امام جمعه همدان افزود: حضور موکب های خدمات رسان به زایران کربلای معلی در اربعین حسینی موجب سربلندی و سرافرازی امت اسلامی است.
6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمله بی سابقه شیخ سدیس، امام جمعه مسجد الحرام به داعش