سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری جشنواره «الفبای فردا» در ۲۶ آذر/ حمایت تحصیلی از کودکان یتیم


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدحسین متقی مدیرعامل موسسه فرهنگی دارالاکرام الفبای فردا در نشست خبری که امروز در محل این موسسه برگزار شد، اظهار داشت: این موسسه از سال ۱۳۸۰ در زمینه حمایت از تحصیل دانش‌آموزان بدون سرپرست فعالیت می‌کند.

وی به اهداف ایجاد این موسسه اشاره کرد و گفت: ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش از طریق اعطای بورسیه تحصیلی، ارتقای شرایط فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش و خانواده‌های آنان، ارتقای وضعیت بهداشت و سلامت دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش و خانواده‌های آنان و نخبه پروری از طریق شناسایی استعداد و توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش از جمله اهداف این موسسه است.

متقی با بیان اینکه از زمان تأسیس این موسسه تاکنون ۱۵۰۰ دانش‌آموز یتیم تحت پوشش قرار گرفته‌اند، افزود: همزمان با چهاردهمین سالروز تأسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام مصمم شدیم تا جشنواره بزرگ الفبای فردا را در ۲۶ آذر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم در کنار ارائه گزارش عملکرد و اقدامات موسسه، رونمایی از سامانه دارالاکرام تی‌وی به عنوان اولین رسانه ویدئو اینترنتی خیریه جهان خواهیم داشت.

مدیرعامل موسسه فرهنگی دارالاکرام الفبای فردا اضافه کرد: تجلیل از حامیان، سفیران نیکوکاری و همیاران در طی سال‌های فعالیت موسسه، رونمایی از سایت جدید موسسه و سامانه آوای یاران به منظور ارتباط مستقیم با مردم، دانش‌آموزان و خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های این همایش است.

وی از ایجاد کمپین حمایت از تحصیل ۳۱۳ کودک و نوجوان بازمانده از تحصیل با هدف حمایت تحصیلی از این کودکان خبر داد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JDD3TJ


ویدیو مرتبط :
بیست و یکمین جشنواره انجمن "حمایت از کودکان کار"