سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف زنجیره ای در محور بجنورد به جنگل گلستان 11 مصدوم برجای گذاشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه دو نفر از مصدومان بصورت سرپائی مداوا شدند و 9 نفر نیز به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد منتقل شدند.
حسن شکوری نسب با اشاره به تلاش امدادگران و نیروهای امدادی گفت: متاسفانه حال دو نفر از مصدومان این حادثه وخیم است.
سرهنگ حسین زاده رییس پلیس راه خراسان شمالی نیز در خصوص تشریح این حادثه گفت: تصادف رنجیره ای 5 دستگاه خودرو در محور بجنورد به آشخانه، حوالی روستای مملجه و همزمان با آغاز بارش برف و باران و لغزنده و مه آلودشدن جاده بی احتیاطی راننده خودروی پراید در سبقت همزمان از دو خودروی دیگر منجر به این حادثه شده است.
به گفته وی ، برهم خوردن تعادل پراید باعث برخورد آن با یک دستگاه 206 و هیوندا شد و به علت شدت برخورد، این دو خودرو نیز با یک دستگاه سمند و اتوبوس در حال تردد برخورد کردند.
گفتنی است این محور به دلیل این تصادف زنجیره ای برای لحظاتی برای امداد رسانی بسته شد که با تلاش نیروهای پلیس و نیروهای امدادی بلافاصله بعد از ارایه خدمات پزشکی و.. بازگشایی شد.
ظهر روز جمعه در نزدیکی تونل جنگل گلستان همچنین یک وانت نیسان به دلیل لغزنده بودن سطح جاده و عدم توانایی کنترل راننده در حاشیه جاده واژگون شد که خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشت.
1744س/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت