سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عملیات پاكسازی جاده ساحلی و بوستان های شهری دزفول از سیلاب آغاز شد


طغیان رودخانه دز در روز پنجشنبه موجب زیر آب رفتن بخشی از جاده ساحلی و نیز بوستان های ساحلی در شرق و غرب این رودخانه شد.
محمدرضا كرمی نژاد صبح جمعه به ایرنا افزود:در پی كاهش دبی رودخانه دز و تخلیه جاده سحلی و بوستان های شهری از سیلاب عملیات پاكسازی و بهسازی تاسیسات شهری با بسیج 500 تن از نیروهای شهرداری از صبح جمعه آغاز شده است.
وی اظهار كرد:شهرداری دزفول از ابتدای طغیان رودخانه دز با بسیج تمام امكانات و تجهیزات خودرویی و نیز نیروهای خود و با هماهنگی ستاد بحران فرمانداری دزفول وارد عمل شده و به یاری روستاییان سیلزده شتافت.
كرمی نژاد افزود:به منظور تسهیل در تردد شهروندان عملیات پاكسازی جاده ساحلی به صورت ضربتی در حال انجام است و هم اكنون تردد از این جاده در حال انجام می باشد ضمن اینكه پاكسازی كامل این جاده از گل و لای همچنان ادامه دارد.
وی افزود:تمام بوستان های ساحلی دزفول در شرق و غرب رودخانه دز بر اثر طغیان رودخانه دز و افزایش دبی آن به 4500 متر مكعب بر ثانیه دچار خسارت شده كه كار بررسی خسارات وارده نیز در حال انجام می باشد.
6068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر آغاز عملیات خط 3 قطار شهری مشهد