سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار ملکان: دست اندرکاران انتخابات در تمام مراحل بی طرفی را حفظ کنند


جهانگیر اسکندرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نظام ما یک نظام مردم سالار است و تفاوت آن با نظام های دیگر دنیا در همین اسلامی بودن آن است.
وی افزود: در بسیاری از کشورها انتخابات انجام می شود ولی در کشور ما این انتخابات با حضور مردم برگزار می شود و اسلامیت نظام، به رای مردم مشروعیت می دهد.
اسکندرزاده گفت: تمام امور مردم با رای مردم شکل می گیرد و بر این اساس، به اهمیت انتخابات پی می بریم.
فرماندار ملکان خاطر نشان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تا امروز تقریبا هر ساله انتخاباتی با حضور گسترده و باشکوه مردم برگزار کرده ایم.
اسکندرزاده با بیان این که حضور مردم پای صندوق های رای حائز اهمیت است،گفت: در شرایط فعلی که منطقه اسیر کج فهمی هاست و تبلیغات منفی توسط داعش انجام می شود، باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم تا پاسخ دندان شکنی به آنان بدهیم.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد رقابت جدی در انتخابات پیش رو عنوان کرد: باید از رای مردم صیانت شود و تا پایان برگزاری انتخابات، وظیفه مان را به گونه ای انجام دهیم تا حضور حداکثری محقق شود.
فرماندار ملکان با تاکید بر بی طرفی هیات های اجرایی گفت: بر اساس قانون، هیات های اجرایی نباید بر علیه و یا له فردی تبلیغ کنند.
اسکندرزاده با بیان اینکه باید ستادهای انتخاباتی با حقوق خود آشنا باشند، خاطرنشان کرد: اعضای این ستاد باید اخبار را به موقع و مستند ارایه کنند.
پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند ماه امسال در آذربایجان شرقی نیز برگزار می شود.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
7228/6132/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اهدا جفیه امام خامنه ای به دست اندرکاران انتخابات