سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آيا گفتن دوستت دارم براي شما مشکل است؟


جام نيوز/آيا شما عاشق نامزدتان هستيد و نمي‌دانيد چطور احساسات‌تان و عشق‌تان را به او ابراز کنيد ؟

وقتي که شخصي احساس مي‌کند عاشق جنس محالف خود شده است براي اينکه احساساتش را به او بيان کند دچار مشکل مي‌شود و نمي‌داند چطور اين کار را انجام دهد .در صورتي که با گفتن چندين جمله ي ساده مي‌توانيد احساس حقيقي خود را به طرف مقابل انتقال دهيد .

روان شناسان معتقد هستند ، ابراز عشق و بيان احساسات هر شخصي نسبت به جنس مخالفش کمي دشوار است و اين موضوع کاملا امري طبيعي است اما يک سري از افراد با ابراز عشق‌شان خيلي مشکل دارند و حتي هيچ کاه نمي‌توانند جمله ي دوست دارم را به زبان بياورند ، اين افراد داراي مشکل و عقده اي در دوران کودکي‌شان هستند ، يعني خانواده‌شان نحوه ي و روش ابراز علاقه را به فرزندشان نياموخته اند يا اينکه او در خانواده اي بزرگ شده است که به مسائل عاطفي کمتر پرداخته شده است .

به همين علت او در دوره‌هاي بعدي زندگيش به مشکل برخورده است و نمي‌تواند احساساتش را ابراز کند .

معمولا افرادي که اين مشکل را دارند تعريف مي‌کنند که هميشه جمله ي" دوست دارم " در گلويم مانده است ، نمي‌توانم اين جمله ي را به معشوق خود انتقال دهم ، نمي‌توانم کاري انجام دهم تا مانعي را که در گلويم وجود دارد از بين ببرم و اين جمله را به زبان بياورم .

البته لازم به ذکر است که اين موضوع با توجه به سن ، جنسيت شخص و اينکه او چندمين فرزند خانواده است تفاوت دارد و مي‌تواند افزايش يا کاهش داشته باشد .

روان شناسان مدعي هستند ، برخي ديگر از افراد به علت اينکه بيش از حد خجالتي هستند نمي‌توانند احساسات قلبي خود را به معشوق‌شان انتقال دهند، البته افرادي که خجالتي هستند به مراتب خيلي بهتر از افرادي هستند که داراي عقده‌هاي دوران کودکي هستند .

افرادي که داراي اين مشکل هستند ، در درون خودشان دچار يک جنگ داخلي مي‌شوند . آنها مي‌خواهند عشق خود را ابراز کنند اما مي‌ترسند که مبادا از طرف فرد مقابل‌شان مورد مورد تمسخر قرار گيرند ، مگر زماني که شخص مقابل‌شان اظهار علاقه کند و آنها نيز در جواب علاقه ي او اين جرئت را پيدا کنند که علاقه‌شان را بر زبان بياورند وگرنه ممکن است حتي سالها اين احساس را بر زبان نياورند .

البته خجالتي بودن نيز يک مشکلي است که در ريشه در دوران کودکي هر شخصي دارد ، در همان دوره ي کودکي بايد خجالتي بودن فرزند را درمان کرد تا اين مشکل حادتر نشود . اما يک نکته ي قابل توجه وحود دارد و آن نکته به اين ترتيب مي‌باشد براي اينکه ديگري را دوست داشته باشيد در وحله ي اول بايد خودتان ، شخصيت‌تان را دوست داشته باشيد تا بتوانيد شخص ديگري را دوست داشته باشيد در غير اين صورت نمي‌توانيد شخص ديگري را دوست داشته باشيد و به او اظهار علاقه مندي داشته باشيد .

البته شما به طرق مختلف مي‌توانيد به همسر يا نامزدتان اظهار علاقه داشته باشيد مثلا ، براي او نامه اي بنويسيد و اين موضوع را براي او شرح دهيد ، يا به وسيله ي ايميل ، پيامک و …. اما معمولا افراد تمايل دارند اين جمله ،" دوستت دارم " اظهار عشق و علاقه را از شخصي که دوستش دارند بشنوند تا اينکه اين جمله را به صورت کتبي در نامه ، ميل و … بخوانند .


ویدیو مرتبط :
50 روش برای گفتن دوستت دارم