سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قانون وظایف همگان در خصوص انتخابات را مشخص کرده است/ قوه قضائیه فارغ از هر جریانی به جرایم انتخاباتی رسیدگی می‌کند


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در هشتاد و نهمین نشست خبری خود، با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول با اشاره به فاصله هشتاد روزه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ابراز امیدواری کرد این انتخابات همچون سال‌های گذشته بنا به خواست رهبری با مشارکت حداکثری مردم، پرشور و در کمال امنیت برگزار شود.

وی لازمه یک انتخابات در تراز نظام جمهوری اسلامی را حرکت نامزدها، مسئولان، دست‌اندرکاران انتخابات و هواداران در چارچوب قانون و انقیاد کامل از قانون دانست.

اژه‌ای افزود: هیأت اجرایی انتخابات که از طرف مردم انتخاب می‌شوند، باید براساس قانون به وظایف خود عمل کند و دولت، وزارت کشور و نیروی انتظامی نیز در برگزاری هر چه بهتر انتخابات به نحو احسن عمل کند.

وی ادامه داد: شورای نگهبانی که براساس قانون وظیفه نظارت بر همه مراحل انتخابات را دارد و احراز صلاحیت نامزدها برعهده این شورا است، نامزدها را تعیین صلاحیت می‌کند و قانون نیز در این مورد شفاف است و وظایف همگان را مشخص کرده است.

اژه‌ای ادامه داد: قوه قضائیه براساس قانون با هر فرد، گروه یا جریانی که از قانون تخطی کند، به خواست قانون و مردم بدون کمترین ملاحظه ای برخورد می‌کند و امیدواریم در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات، کمترین پرونده‌ای در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/QDETHV


ویدیو مرتبط :
روحانی:قوه قضائیه همه افراد را مقابل قانون برابر بداند!