سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



5600 قالیباف در خراسان شمالی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند


سیداحمد سیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: سهم اعتبارات 20 درصدی كمك دولت به بیمه قالیبافی خراسان شمالی 53 میلیارد و 760 میلیون ریال بود كه با این میزان تنها سه هزار و 400 نفر بیمه قالیباف را می توان پوشش داد.
وی در ادامه گفت: یك معضل اساسی كه در بیمه قالیبافان داریم این است كه متاسفانه دراستان برخی شهروندان از این تسهیلات به صرف ثبت نام كردن در آموش فنی وحرفه ای استفاده می كنند این درحالی است كه این دستور فقط برای كسانی است كه در این صنعت اشتغال دارند و امرار معاش خانواده شان از طریق همین صنعت قالیبافی تامین می شود.
سیدی با بیان اینكه هم اكنون دو هزار و 400 نفر هم مازاد بر سقف جذب داریم افزود: علت آن این بوده است كه در ابتدای شروع دستوری برای مشخص شدن سقف تعیین نشده بود.
سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: این استان 11 هزار و 763 نفر مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی و 104 هزار و 300 نفر بیمه شده اصلی دارد.
7186/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازرسی بیمه تامین اجتماعی