فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پوروهاب «کارگرهای فقیر» را روانه بازار کتاب کرد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «یک کار خوب» عنوان مجموعه‌ای 10 جلدی است که توسط محمود پوروهاب نوشته شده است. نویسنده در این کتاب با استفاده از روایات دینی، به شرح برخی از موضوعات اخلاقی بر پایه تأکیدات دینی در قالب داستان کرده است. «خروس پر طلایی»، «آن آقای مهربان»، «همسفر ناشناس»، «کبوترهای دوست‌داشتنی»، «کیسه سکه‌هایم کو؟»، «قصه مرد تنبل»، «پیرزن و مهمان عزیز»، «تصادف» و «اشک شادی» از جمله عناوین نوشته شده این مجموعه است.

«کارگرهای فقیر» عنوان یکی از مجلدات این مجموعه است که نویسنده در این کتاب به روایت داستانی از کارگرهای فقیری می‌پردازد که روزی میهمان سفره امام حسین(ع) بودند. او تلاش دارد تا با بیان این داستان، مخاطب کودک خود را با نحوه اخلاق حسنه در معاشرت با دیگران آشنا کند.

پوروهاب درباره این مجموعه به تسنیم گفت: این اثر که از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده، برای گروه سنی «ب» و «ج» نوشته شده است. در حقیقت در این اثر داستان‌های مذهبی با مضامین اخلاقی برای این گروه سنی نوشته شده است. این داستان‌ها به مصداق ترویج سبک زندگی اسلامی است، زیرا محوریت‌ داستان‌ها برگرفته از سیره معصومین(ع) است که تمامی داستان‌ها مُلهم از منابع مهم و معتبر هستند. همچنین منابع برای اطلاع خوانندگان در انتهای هر داستان ‌گنجانده شده است.

وی همچنین درباره آسیب‌هایی که متوجه داستان‌نویسی مذهبی برای این گروه سنی است، گفت: بیشتر آثار نوشته شده در این حوزه به صورت تلخیص است. این امر از دلایل متعددی از جمله عدم صرف وقت برای پژوهش از سوی نویسندگان نشأت می‌گیرد.

«کارگرهای فقیر» از سوی انتشارات سوره مهر در پنج هزار نسخه و به قیمت 59 هزار ریال با تصویرگری سارا خرامان روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ویندوز هشت روانه بازار شد