سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قم در برنامه های ملی هفته پژوهش و فناوری حضور فعال داشته باشد


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، اسماعیل رستمی روز دوشنبه در ومین جلسه ستاد هفته پژوهش وفناوری قم بر ضرورت مشارکت فعال دستگاه ها، مراکز علمی و دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان در برگزاری برنامه های هفته پژوهش تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه برنامه های استانی هفته پژوهش و فناوری، بر اساس ابلاغیه مرکز، یک هفته زودتر از برنامه های ملی و از 14 تا 18 آذر ماه جاری در قم برگزار می شود، گفت: هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم برای اجرای شایسته و مطلوب این رویداد در استان صورت گرفته است.
جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری قم با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در زمینه حضور استان در نمایشگاه ملی هفته پژوهش افزود: قم باید حضور پر رنگی را در این نمایشگاه داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی موضوع پژوهش در جامعه، هفته پژوهش را بهترین فرصت برای این مساله مهم برشمرد و خواستار مشارکت فعال دستگاه ها و نهادها بویژه شهرداری قم در امر فضاسازی و اطلاع رسانی برنامه های استانی هفته پژوهش شد.

* برگزاری نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری
رئیس پارک علم و فناوری قم نیز در این جلسه با اشاره به آماده سازی مکان و انجام ثبت نام از متقاضیان شرکت در نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان گفت: این نمایشگاه از 16 تا 18 آذر ماه جاری در طبقه اول کتابخانه مرکزی دانشگاه قم واقع در بلوار غدیر دایر می شود.
حسین اخوان علوی به زمان بازدید از این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8:30 تا 12 و 15:30 تا 19 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.
25 آذر ماه به عنوان روز پژوهش نامگذاری شده است. ک/1
7406/ 6133/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ حضور در پانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری کشور