سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در طول 4 روز تعداد 8 میلیون نفر برای خرید گوشی Xiaomi Mi Max ثبت نام کردند


در طول 4 روز تعداد 8 میلیون نفر برای خرید گوشی Xiaomi Mi Max ثبت نام کردندشهر سخت افزار/ فبلت غول پیکر شیائومی می مکس که روز 21 اردیبهشت ماه در چین رونمایی شده بود توانست به رکورد باورنکردنی 8 میلیون پیش ثبت نام برای خرید، در اولین فرصت سفارش خود دست یابد. آماری که از اشتیاق بسیار بالای مردم چین برای خرید فبلت وطنی ساخت شیائومی دارد.

این آمار توسط حساب رسمی این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی Weibo (توئیتر چینی) اعلام شده است. البته این مورد را در نظر داشته باشید که هنوز زمان پیش ثبت نام برای خرید این اسمارت فون تمام نشده است و ثبت نام تا روز 28 اردیبهشت (17 می 2016) ادامه دارد.

برای اینکه بتوانید یک مقایسه مناسب روی بزرگی این عدد داشته باشید باید به شما بگوییم که در هنگام ثبت سفارش برای خرید پرچمدار امسال این شرکت یعنی Xiaomi Mi5، تعداد 14 میلیون نفر برای خرید آن اقدام به ثبت سفارش کرده بودند و این یعنی تعداد سفارش برای Mi Max در ادبیات شیائومی یک عدد معمولی است!

حال این مورد را هم در نظر داشته باشید که در هنگام عرضه عمومی اولین نسخه های این گوشی که مدل 32 گیگابایتی با چیپست Snapdragon 650 باشد، تنها 100 هزار عدد از این گوشی تحویل خریداران خواهد شد و بعد از آن شرکت با برگزاری برنامه هایی دیگر اقدام به تحویل گوشی به سفارش دهندگان در نوبت های آتی خواهد نمود.

لازم به ذکر است که اسمارت فون Xiaomi Mi Max فبلتی با نمایشگر 6.44 اینچی است که نسخه های مختلفی دارد و قیمت های مدل های مختلف آن از 230 دلار تا 300 دلار متغیر است و فعلاً فقط در کشور چین عرضه خواهد شد و برنامه ای برای عرضه جهانی آن اعلام نشده است. برای مقایسه مشخصات آن به شما بگوییم که در قدرتمند ترین مدل با فبلتی با بدنه فلزی و طراحی ارگونومیک، نمایشگر Full HD با انداره 6.44 اینچی، چیپست پردازشی Snapdragon 652 به همراه 4 گیگابایت حافظه RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 13 و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 4850 میلی آمپر ساعتی و رابط کاربری MIUI 8 که بر مبنای اندروید 6.0 ساخته شده است روبرو هستیم.

به نظر شما این همه ویژگی های خوب آن هم فقط 300 دلار، کمی باورنکردنی نیست؟! مسلماً این خیل عظیم پیش ثبت نام برای اسمارت فون غول پیکر شیائومی به خوبی به این سوال پاسخ می‌دهد.



منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
Xiaomi Mi 4i - Review بررسی گوشی