سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توسعه زیرساخت های شهری در مناطق حاشیه ای گتوند هدفگذاری شده است


محمدکریم آقاجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تقویت خدمات در نقاط مختلف به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار بیش از مناطق دیگر باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.
وی تصریح کرد:رفع معضلات شهری و پیگیری مطالبات مردم از اولویت های اصلی شورای اسلامی شهر بوده و برنامه ریزی صورت گرفته در نشست این شورا بر رفع هرچه سریعتر مشکلات موجود تاکید دارد.
آقاجانی با تاکید بر ضرورت بهبود و ساماندهی معابر گفت:در راستای مدیریت شهری تلاش می شود تا مشکل معابر و فضاهای شهری بر طرف شده و قابلیت استفاده بهتر از این فضا‌ها برای مردم فراهم شود.
رئیس شورای اسلامی شهر گتوند همچنین از احداث جاده سلامت در این شهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود:این اقدام در راستای گسترش فعالیت های ورزشی از جمله دوچرخه سواری و پیاده روی بین شهروندان در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه احداث جاده سلامت یکی از اولویت‌های شهرداری گتوند است افزود:دو مکان برای احداث جاده سلامت در ساحل رودخانه کارون از تپه باستانی چغا تا پارک گلستان و دبیرستان طالقانی تا شهرداری گتوند در نظر گرفته شده است.
آقاجانی همچنین به در آمد شهرداری گتوند در سال گذشته اشاره کرد و گفت:به منظور کمک به شهروندان به خصوص قشر آسیب پذیر شهر گتوند تعرفه ساخت وساز واحد های مسکونی درسال جاری افزایش نخواهد یافت و مطابق با پارسال محاسبه می شود.
وی همچنین از انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت به میزان 20 هزار مترمربع از معابر شهری گتوند در امسال خبر داد.
شهرستان گتوند با مرکزیت گتوند 74 هزار نفر جمعیت دارد.
7467/6068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زیرساخت های سبز شهری