علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رئيس بنياد نخبگان مازندران: ايده‌هاي متناسب با نياز بازار تجاري‌سازي مي‌شوند


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.09 - 16:08

رئيس بنياد نخبگان مازندران: ايده‌هاي متناسب با نياز بازار تجاري‌سازي مي‌شوند

ايسنا/ رئيس بنياد نخبگان مازندران گفت: نياز بازار مهمترين پيش شرط در تجاري‌سازي ايده‌ها است.
دوميري گنجي با بيان اينکه تجاري‌سازي ايده‌ها مسئله‌اي دو طرفه است، گفت: براي تجاري‌سازي بايد مراحل علمي آن طي شود. هر ايده بايد مورد توجه و قبول بازار و سليقه جامعه باشد.
وي با بيان اينکه در دومين جشنواره رويش 32 داور به قضاوت پرداختند، افزود: سعي شد بيشترين داوران در حوزه‌هاي مختلف اين جشنواره به کارگيري شوند تا با وارد شدن به جزئيات اختراعات، داوري عدالتمندي داشته باشند.
رئيس بنياد نخبگان مازندران با بيان اينکه تلاش بنياد نخبگان بر اين است تا بتواند همه محصولات فناوران را تجاري‌سازي کند، تصريح کرد: يکي از مهمترين مولفه تجاري‌سازي استقبال بازار از محصولات است اگر محصولات خريدار نداشته باشد تجاري‌سازي بي‌معنا است.

دوميري گنجي اظهار کرد: تمام سياست بنياد ملي نخبگان اين است که بتواند از تک تک جوانان مبتکر حمايت کرده و در نهايت به طرح‌هاي دانش‌بنيان برسند و گروهي مشغول به کار شوند که بتوانند فناوري را تکميل کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گزارش از بازار ماهی فروشان مازندران