سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو نوجوان مفقود شده در کوه بی بی شهربانوی شهرری نجات یافتند


سید جلال ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 17:10 دقیقه روز گذشته خبری مبنی بر مفقود شدن دو نوجوان در ارتفاعات کوهستانی بی بی شهربانو شهرری به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: دو نوجوان 13 و 17 ساله عضو یک گروه پنج نفره بودند که روز گذشته برای تفریح به ارتفاعات کوه شهربانو رفتند.
ملکی با بیان اینکه این دو نوجوان با جدا شدن از گروه در کوه گم شدند، گفت: با توجه به سردی و تاریکی هوا آتش نشانان با انجام عملیاتی منظم در چهار سوی محل مفقودی این دو نوجوان پس از سه ساعت تلاش، توانستند آنان را در داخل شیار یکی از صخره های کوه پیدا کنند.
وی خاطر نشان کرد: نوجوان 13 ساله از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده و دیگری دچار ضعف و بیحالی بود که برای ادامه مراحل درمانی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: این عملیات در ساعت 20:30 پایان یافته و آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.
تهرام/1699//7244

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ده صحنه ای که انسان ها از مرگ نجات یافتند