سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید شد


قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید شدایسنا/ مجلس شورای اسلامی طی جلسه علنی امروز به دوفوریت لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری رأی داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت با اعلام اینکه دولت این لایحه دوفوریتی را ارائه کرده است،‌ گفت: اگر این موضوع انجام نشود دولت در پرداخت‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

علی صالح، معاون تقنینی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در جریان رسیدگی به این لایحه، اظهار کرد: مدت قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای سال 95 تمام می‌شود و ما برای پرداخت حقوق کارکنان و کل نظام اداری کشور به این قانون نیاز داریم. لذا امیدواریم نمایندگان به آن رأی دهند تا بتوانیم حقوق کارکنان را پرداخت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس همچنین اظهار کرد: اگر دوفوریت این لایحه امروز به تصویب برسد رسیدگی به جزئیات آن در جلسه روز سه‌شنبه که علی القاعده بودجه هم نهایی خواهد شد، در دستور کار قرار می‌گیرد.

نمایندگان مجلس نیز با 131 رأی موافق، 29 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر به دوفوریت این لایحه رأی دادند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
قانون مدیریت خدمات کشوری