سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روستای بشیر در آستانه محاصره کامل از سوی نیروهای «الحشد الترکمانی»+تصاویر


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای بسیج مردمی ترکمانی (الحشد الترکمانی)، پس از پیروزی در آزادسازی منطقه «العزبة»(+)، در خاکریزهای خط مقدم این منطقه حاضر شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای گردان‌های «القائم (عج)»، «بشیر» و »داقوق» و لشگرهای امام علی (ع) و العباس (ع) با حضور در این خاکریزها، منطقه العزبة را به طور کامل تحت کنترل درآوردند. 

یکی از مبارزان شیعه ترکمانی در این باره به خبرنگار بخش بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: مقدمات لجستیکی و نظامی لازم برای انجام عملیات محاصره روستای بشیر در تمامی محورها بررسی شد و مورد رایزنی قرار گرفت. پس از آزادی بخش شرقی و غربی بشیر، 3 خط امدادرسانی داعش در بشیر نیز قطع شده است که عبارتند از: تل الجول ـــ بشیر،  یراغون ـــ بشیر و خط العزیریة ــ بشیر. با این اقدام داعش تقریبا در بشیر ساقط خواهد شد و آزادسازی آن بسیار قریب‌الوقوع خواهد بود. 

 

انتهای پیام/غ

 


ویدیو مرتبط :
آزاد سازی روستای بشیر کرکوک به دست نیروهای مردمی