سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزادی 2 منطقه دیگر فلوجه از چنگال داعش؛ آزادی موصل نزدیک است


آزادی 2 منطقه دیگر فلوجه از چنگال داعش؛ آزادی موصل نزدیک استباشگاه خبرنگاران/ نیروهای عراقی دو منطقه دیگر را در شمال فلوجه از چنگال نیروهای داعش آزاد کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نیروهای عراقی دو منطقه را در الصقلاویه واقع در شمال فلوجه آزاد کردند و دهها تروریست را به هلاکت رساندند و توانستند خسارت های فراوانی به تروریست ها وارد کردند.

با این وجود، حیدر العبادی نخست وزیر عراق تاکید کرد تلاش برای آزادسازی شهر موصل با همان قدرت و عزم و اراده ای که سبب آزادی بخش های وسیعی مناطق اشغالی از دست تروریست های گروه داعش شده است، ادامه دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: در پی پیروزی های بزرگی که نیروهای مشترک عراقی با بیرون راندن تروریست ها از کشور به دست می آورند و آماده شدن برای آغاز عملیات آزادسازی استان نینوا از دست تروریست ها، حیدر العبادی تاکید کرد عراق بر آزادسازی همه مناطق این کشور از دست تروریست ها پافشاری دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حمص در آستانه آزادی کامل از چنگال تروریست‌های داعش