سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کوچ سکولاریسم اول انقلاب در بین برخی مسئولان /‌ چهره واقعی آمریکا را باید در غزه و یمن دید‌ / بازداشت نظامیان آمریکایی معادلات را تغییر داد


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین شریعتمداری ظهر امروز در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در برخورد با نظامیان آمریکایی در جزیره فارسی اظهار داشت: حرکت اخیر نیروی دریایی سپاه در خلیج‌ فارس افتخارآفرین بود و بسیاری از معادلات را تغییر داد و موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.

وی با اشاره به ترفند نفوذ دشمن تصریح کرد: نباید فریب خط عوض کردن‌های پشت سرهم و تغییر تابلوها را خورد بلکه باید خود ماجرا و هویت‌ها را دید، نفوذ برای عملیاتی تروریستی مسئله اصلی نیست، نفوذی که برای عملیات تروریستی باشد تا آخرین لحظه چهره خود را پنهان نگه می‌دارد و این پنهان‌کاری دستور کار نفوذ تروریستی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نوع نفوذ، نفوذ در ساختار نظام یعنی نفوذ در کانون‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز است و باید مراقب این ترفند دشمن باشیم.

شریعتمداری بابیان اینکه خواص آلوده در دوران صدر اسلام با شرایط کنونی متفاوت است، بیان کرد: در صدر اسلام نگاه مردم به دهان خواص بود و اگر یکی از خواص می‌لغزید گروهی نیز با آنان می‌لغزیدند ولی در دوران کنونی نگاه مردم به رهبری است و خواص اگر لغزیدند رفوزه می‌شوند.

وی تأکید کرد: از همهمه و سروصدای حریف که مانند طبل توخالی است نباید ترسید و تابلوی خود را باید بالا برد، در جریان جنگ جمل عده‌ای سروصدا و طبل توخالی بودند ولی در حین عمل کاهل و فشل بودند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: چهره واقعی آمریکا را باید در غزه، یمن، افغانستان و تشکیل داعش دید نه آن چیزی که در فیلم‌ها و تبلیغات هالیوودی دیده می‌شود.

شریعتمداری بابیان اینکه امروز با طرح فریب دشمن با ترفندهای مختلف هستیم، بیان داشت: دشمن با استفاده از فریب‌های مختلف وارد عمل شده ولی نتیجه‌ای نگرفته و ترفندها ناکارآمد بوده است، کودتا برای براندازی جمهوری اسلامی امکان‌پذیر نیست زیرا کانون قدرت در یک نقطه متمرکز نیست.

وی یادآور شد: گزینه نظامی و تهدیدات آمریکا هم‌اکنون از روی میز به زیر میز افتاده و کارساز نیست و این گزینه اصلی در براندازی نیست چراکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران تثبیت‌شده است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود:  اوباما در نطق سالانه خود در مجلس آمریکا بیان کرد هیچ‌کس امروز در دنیا جرات درگیری با نظامیان ما را ندارد و 24 ساعت بعد دلاورمردان نیروی دریایی سپاه دو شناور آمریکایی همراه با 10 سرنشین را دستگیر کردند.

شریعتمداری ادامه داد: کسینجر در سال 2001 در سخنرانی خود در کنگره آمریکا گفت: نیروهای آمریکایی موظف به حل بحران نیستند بلکه وظیفه آنان مدیریت بحران است و اتفاقاتی که هم‌اکنون در منطقه در جریان است دقیقاً بر اساس همین تئوری است.

وی بابیان اینکه داعش ساخته‌ و پرداخته آمریکاست، اظهار داشت: کشورهای حاشیه خلیج‌فارس هیچ‌کدام سابقه و تاریخ طولانی ندارند و بزرگ‌ترین آن‌که عربستان جداشده از امپراتوری عثمانی است و آمریکا نیز هیچ‌گاه به جنگ رودررو به ایران روی نمی‌آورد بلکه جنگ نیابتی راه می‌اندازد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حریف اگر با تابلوی خود وارد میدان شود شناخته‌شده است، لذا سعی می‌کند با تابلوهای جعلی وارد شود و ما باید هم نقشه خود و هم نقشه دشمن را بدانیم، در این بازار مکاره امکان دارد کسانی با تابلوی خودی بیایند ولی خودی نباشند لذا باید مراقب بود.

شریعتمداری اظهار داشت: سکولاریسم از میان جریانات غرب‌گرای اول انقلاب اکنون به میان بعضی مسئولان کوچ کرده و نباید به تابلو توجه کرد بلکه باید به شناسنامه‌ها دقت کرد و با مراجعه به شناسنامه‌ها این افراد را شناسایی کرد.

وی افزود: هر وقت عده‌ای با همدیگر در یک نقطه ائتلاف کردند نباید فریب این ائتلاف را خورد بلکه باید مخرج مشترک گرفت بعد از آن می‌بینیم در یک نکته باهم مشترک هستند و آن‌هم براندازی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: در جریان فتنه 88 تمام دشمنان در کنار هم گرد آمدند و ائتلاف کردند و از این بابت شبیه جنگ احزاب بود و بهایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، دولت سعودی، نتانیاهو و ... در کنار هم جمع شدند و تابلوی آنان نیز ائتلاف بود.

انتهای پیام/2255/ش40/پ3003

http://fna.ir/X7YYH


ویدیو مرتبط :
تغییر معادلات جنگ غزه با نامه ی سردار سلیمانی به مقاومت