سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فعالیت برخی شرکت های تعاونی برای کشاورزان شفاف نیست


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجعفر رسولی روز شنبه در جلسه تشکیل صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان آمل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: با وجود آن که ماهیت و اساسنامه فعالیت و نوع خدمات دهی این تعاونی ها نیز مشخص شده اما در عمل گلایه های زیادی از سوی کشاورزان نسبت به روند فعالیت و عملکرد هیات مدیره آنان وجود دارد.
وی گفت : راه اندازی صندوق حمایت از کشاورزی کار بزرگی است که باید در راستای شفاف سازی اهداف ایجاد آن گام های خوبی برداشته شود.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آمل به وجود بیش از 31 هزار هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان و فعالیت حدود 30 هزار کشاورز در این زمین ها اشاره کرد و گفت: اگر قرار بر راه اندازی صندوق جدیدی برای کشاورزان شهرستان باشد، باید تلاش و به گونه ای برنامه ریزی و تصمیم گیری شود تا تجربیات گذشته تعاونی ها تکرار نشود.
رسولی در عین حال، راه اندازی صندوق حمایت از کشاورزی آمل را نیازمند بسترسازی مناسب دانست و افزود: هر کاری قرار است صورت گیرد باید با اطلاع رسانی و شفافیت باشد و اجازه نمی دهیم هرکسی هر تعاونی تشکیل دهد.
وی یاد آورشد: ضرورت دارد افراد دلسوزی برای آینده راه اندازی صندوق حمایت از کشاورزی طرح ریزی داشته و مطالعات لازم را در این عرصه صورت دهند.
همچنین کیانی کارشناس اداره جهاد کشاورزی آمل هم در این جلسه گفت: اجرای اصل 44 قانون اساسی فرصتی برای ورود بخش خصوصی است و یکی از برنامه های دولت تشکیل صندوق های حمایتی است.
وی یاد آورشد: از جمله اهداف صندوق جدید تامین مالی مناسب برای ایجاد فعالیت های بخش کشاورزی و جانبی در این بخش خواهد بود.ک/3
7327/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شرکت های تعاونی روستایی