سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سازمان پزشکان بدون مرز درباره وضع انسانی درشمال حلب هشدار داد


شبکه خبری المیادین روز سه شنبه گزارش داد، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد درغیر این صورت بیماران و کادر پزشکی در معرض خطر شدید قرار دارند.
برپایه این گزارش، درگیری در استان حلب در شمال سوریه و نزدیک مرز با ترکیه بیمارستان ها و مراکز پزشکی باقی مانده در منطقه را با خطر روبرو کرده و منجر به ناتوانی در ارائه کمک های بشر دوستانه به نیم میلیون مردم این منطقه شده است.
کارلوس فرانسیسکو هماهنگ کننده برنامه های سازمان پزشکان بدون مرز در شمال سوریه در این باره توضیح داد که بمباران های اخیر بسیار نزدیک به بیمارستان این سازمان بوده و کادر بیمارستان و بیماران در معرض خطر شدید هستند.
این سازمان اعلام کرد ناچار است فعالیت هایش را در بیمارستان مذکور تا پایان هفته آینده کاهش دهد و یا به طور کلی آن را تعطیل کند.
بیمارستان پزشکان بدون مرز در منطقه یکی از مراکز پزشکی اصلی است که همچنان در حومه حلب و نزدیک مرزهای ترکیه به کار خود ادامه داده است .
این سازمان بین المللی از همه طرف های درگیر در سوریه خواسته تلاش های خود را برای حمایت از شهروندان و زیرساخت های شهری از جمله بیمارستان و آمبولانس ها بکار بندند و حمله به مراکز پزشکی را متوقف کنند.
سازمان پزشکان بدون مرز همچنین خواستار کلیه تدابیر امنیتی به منظور رساندن کمک های اصلی از جمله غذا و آب به ساکنان منطقه حلب شد.
خاورم**1408**1566

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫انتقاد سازمان پزشکان بدون مرز از اروپا‬‎