سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس ترکیه خواستار تحقیق در مورد فروش نفت داعش شد


به گزارش روز شنبه ایرنا از آنکارا ، وی دیروز جمعه با تقدیم درخواستی به ریاست مجلس ترکیه ، این طرح را ارایه کرد.
جیهان ار در طرح درخواستی خود با اشاره به انتشار تصاویر ماهواره ای از انتقال کامیون های نفتکش متعلق به داعش از سوی روسیه و طرح ادعاهایی در زمینه دست داشتن برخی افراد در زمینه تجارت نفت داعش در ترکیه به استناد ماده 98 قانون اساسی و ماده های 104 و 105 آیین نامه داخلی خواستار تشکیل کمیسیون تحقیق و بررسی این ادعاها شد.
به گفته جیهان ار ، تشکیل کمیسیون تحقیق مجلس موجب روشن شدن ابعاد مختلف این ادعاها خواهد شد و در صورتی که ادعاها صحت نداشته باشد این کمیسیون با رد انها مانع از ترسیم چهره نامناسب از ترکیه خواهد گردید.
ادعاهای مرتبط با دست داشتن برخی اعضای فامیل اردوغان در تجارت نفت با داعش که از سوی روسیه نیز مطرح شده بود در روزهای اخیر در رسانه های مخالف ترکیه منتشر شده است.
خاورم**2012**1586

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصاویر مستند روسیه از فروش نفت سوریه به ترکیه توسط داعش