سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صاحبان موتو ایکس استایل از مشکل درایور صفحه نمایش گلایه دارند


صاحبان موتو ایکس استایل از مشکل درایور صفحه نمایش گلایه دارندترنجی/ یکی از کاربران سایت Reddit از مشکل گسترده درایور صفحه نمایش موتو ایکس استایل خبر داده است. این کاربر عکسی را منتشر کرده که نشان می دهد یک لایه خاکستری رنگ در قسمت پایین صفحه نمایش وجود دارد و برای حل این موضوع درخواست کمک کرده است. ظاهرا برخی از کاربران دیگر نیز با این مسئله برخورد کرده و از آن شکایت دارند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ظاهرا این مسئله عموما به درایور صفحه نمایش مربوط می شود. بازگشت به تنظیمات کارخانه می تواند مشکل را حل کند اما برخی از کاربران گفته اند که این لایه خاکستری رنگ بعد از مدت کوتاهی دوباره نمایان می شود. خوشبختانه به نظر می رسد این مسئله قابل حل بوده و جای نگرانی چندانی وجود ندارد.

این حالت تنها یک ایراد نرم افزاری قابل حل بوده و سیستم عامل این گوشی در اکثر موارد به خوبی عمل می کند. اگر تیم نرم افزاری موتورولا در حال کار بر روی این موضوع باشد، می توانیم منتظر ارائه یک پچ برای برطرف کردن آن باشیم و یا اینکه در بروز رسانی اندروید مارشمالو نسخه 6.0.1 شاهد حل این موضوع خواهیم بود. اگر شما یکی از دارندگان موتو ایکس استایل هستید و این مشکل شما را آزار می دهد، صدای خود را به گوش تیم نرم افزاری موتورولا رسانده تا برای حل آن چاره ای بیاندیشند. وب سایت پشتیبانی موتورولا پیشنهاداتی برای حل مشکلات صفحه نمایش ارائه کرده، اما بیشتر آن ها جنبه عمومی داشته و اکثر کاربران قبلا آن ها را امتحان کرده اند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
بررسی موتو ایکس استایل موتورولا