سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج با تمام توان با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله می کند


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملامحمد واوی در خطبه های نماز جمعه سردشت، با تبریک هفته بسیج افزود: بسیجیان با تمام توان خود در برابر شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، برای حفاظت و حراست از آرمان های والای انقلاب تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: در دوران سخت هشت سال دفاع مقدس نیز بسیجیان برای حفظ و حراست ارزش های دینی و دفاع از کیان ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.
خطیب جمعه شهرستان سردشت با محکوم کردن اقدامات تروریستی فرانسه اظهار کرد: امروزه غربی ها اقدامات تروریستی را در سراسر دنیا به اسلام و مسلمانان نسبت می دهند این در حالی است که غربی ها خود حامی اصلی تروریست ها بوده و برای تشکیل آنها هزینه های زیادی داده اند.
ماموستا واوی افزود: گروههای تکفیری و تندرو با حمایت کشورهای غربی و برای مخدوش کردن چهره اسلام و ایجاد جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی تشکیل شده است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت کسب و کار حلال گفت: کسب درآمد از راه قاچاق به هر طریقی خلاف قانون و شرع بوده و باعث هرج و مرج و ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه می شود.
وی از مومنان خواست برای امرار معاش و کسب روزی حلال تلاش کرده و از قاچاق و کسب درآمد از راه نامشروع خودداری کنند.
شهرستان سردشت با 111 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.ک2
7506/3020/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راه منحصر به فرد ما در مقابله با هجوم فرهنگی دشمن