فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داوران بخش «عروج از منا» جشنواره فیلم کوتاه سما معرفی شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمود رضوی، محمود غلامی و حامد شکیبا نیا به عنوان اعضای هیأت داوران بخش فیلمنامه و فیلم مستند «عروج از منا» دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» معرفی شدند.

سید محمود رضوی تهیه کننده سینما است و تهیه فیلم هایی چون «دهلیز»، «معراجی ها»، «سیانور»،«دلبری» و «خانه ای در خیابان چهل و یکم» را به عهده داشته است. این تهیه کننده سینما همچنین مجری طرح و سرمایه گذار فیلم سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی بوده است.

محمود غلامی فعالیت های بسیاری در عرصه سینما در حوزه های مختلف چون مشاور کارگردان، طراح صحنه و لباس، بازیگری، مجری طرح، مدیریت تولید داشته است اما عمده فعالیت وی در حوزه نویسندگی و تهیه کنندگی بود و نگارش فیلمنامه هایی چون «ابوزینب» و «حقیقت گمشده» را به عهده داشته است در سال 1390 فیلم «دل بی قرار» را تهیه و تولید کرده است.

حامد شکیبا نیا کارگردان و تهیه کننده سینمای مستند است که تولید آثاری چون «من انرژی هسته ای نیستم» و «ایران و غرب» را به عهده داشته است و در حال حاضر مستند سینمایی «زمانکو» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده دارد.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه سما با اجرای احسان علیخانی