سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انسان در توصیف شخصیت و جایگاه والای امیر مومنان عاجز است


به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا رستم حسینی روز پنجشنبه در آیین جشن میلاد حضرت علی (ع) كه در مجتمع فرهنگی و هنری جوانرود برگزار شد، افزود: حضرت علی (ع) شخصیتی است تربیت یافته دامن پیامبر اسلام (ص)، دوران كودكی را نزد پیامبر سپری كرده و پس از بعثت پیامبر اكرم نخستین ایمان آورنده به ایشان است.
وی تصریح كرد: حضرت علی (ع) در تمام دوران رسالت پیامبر؛ همواره در ركاب پیامبر اسلام برای دفاع از اسلام و اعتلای كلمه توحید مبارزه و افتخارات فراوانی برای اسلام آفرید.
امام جمعه موقت جوانرود خاطرنشان كرد: احادیث و روایات رسیده از پیامبر اسلام (ص) در رابطه با شخصیت علی (ع) بیانگرعظمت و مقام ولای آن حضرت نزد پیامبر بود.
ماموستا حسینی یادآور شد: در دنیای امروز كه معنویت گمشده بشریت است شناساندن شخصیت های بی نظیری همچون حضرت علی (ع) كه در تمام عمر با بركتش می تواند الگو و اسوه كاملی باشد امری شایسته بلكه ضروری است.
وی از حضرت علی به عنوان یكی از محورهای مهم وحدت مسلمانان یاد و تاكید كرد: اخوت و برادری یكی از درس های آن حضرت به جوامع اسلامی است كه در جامعه ما باید تقویت شود.
8066/7453

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعماق شخصیت امیر مومنان ع